Show je laatste aankopen #10

Ja is goed hoor! Weet ook totaal niet hoe het er in het echt uit gaat zien, maar het gaf me dezelfde vibes als mijn brugklas garderobe in 1999 en ik werd er helemaal excited van.

2 likes

Ik heb ‘m via de Bijenkorf

1 like

Wauw! Mag ik vragen waar dit setje van is?

7 likes

Desigual!

2 likes

Thanks!

1 like

Ah thanks voor je update. Jammer wel, ze zaten echt nog steeds in mijn hoofd maar dit klinkt minder comfi en heb ook smalle voeten. Hou je ze wel? Of kunnen ze niet meer terug

2 likes

Maar echt, ik heb dus met het opruimen laatst dozen vol Vive Maria topjes gevonden van toen haha. Dacht echt even nieuwe uitgaanstopjes te hebben gevonden (echt nog als nieuw), maar was vergeten dat ik 3 cupmaten gegroeid ben sinds de brugklas :sob: Zag er niet uit.

9 likes

Ze kunnen niet meer terug :smiling_face_with_tear:. Ik ging op vakantie en heb ze meegenomen. Maar misschien moet ik thuis ook even rustig kijken naar die bandjes. Want je kan die op je voet en achter je voet verstellen. Het voetbed en die bandjes zelf zijn wel comfortabel.

4 likes

Heb jij ze in je eigen maat gekocht?

3 likes

Ja!

3 likes

Toch nu ook de relaxed besteld.
Draag het liefst alle andere broeken en shirts van Ninepine. Nu heb ik ze allemaal 🫣

14 likes

Nieuwe skincare proberen

6 likes

Snack haul bij de Lidl :heart_eyes:

46 likes

Mannenafdeling Scotch

Zara sale

Ik heb een roze week. Had ook nog ene mooie pastel roze pantalon gepast bij Costes, maar ik wacht nog even op sale.

29 likes

16 likes

YESSSS!

6 likes

Dit heb ik ook allemaal nog gekocht :grimacing: Geen idee of die jurkjes gaan passen of mooi staan maar ik hou hoop haha

11 likes

Na jaaaaaaaren eindelijk een set gekocht die uit de handel is.
Waarom?

HIEROM!

64 likes

Ik zag hier net bij de intertoys een sleutelhanger/zaklamp van bij de kassa!!!

hmmm toch weer heel anders

12 likes

COS

55 likes