Nee, helaas niet. (Hier dan) Midden juli begin aug iedere keer toch? Woon er om de hoek dus ik hou het hier in de gaten
Chicago
Ja of Sjikago.
Ik woon en heb gewoond in twee beruchte messentrekker steden. Vandaar die bijnaam
Beverwijk, de Rijp en Schagen zijn noord-Hollands grootste plagen
Hahahaha ja hoe moet ik het anders omschrijven? Gothic-ish huisinrichting? Het gaat niet om Halloween spullen als in kerstspullen maar gewoon gaaf servies enzo
Gewoon normaal in mijn ervaring. Kleur kan wel verschil maken op een of andere manier en als je tussen twee maten zit zou ik zelf de grotere nemen zodat het niet snijdt in je benen (en minder kans op cameltoe)
Beetje je herfstdeco ophangen en regendans doen zodat je weer lekker binnen kan zitten met thee, een boek en een dekentje, duh!!!
Ik heb niks met Coach, en draag nooit dit soort tassen maar ik vind deze zooo leuk
Migado de herfst mensen zijn al bezig met halloween maar jij bent al bij carnaval. Doe even rustig aan mensen het is zomer.
grapje love jouw barbie stijl
Ik vind Coach wel leuk maar deze tas vind ik vooral tof vanwege het contrast tussen die outbolligheid (model tas + monogram) en .
Kopen, kopen, kopen!!! We leven niet voor niets in een consumptiemaatschappij Kali.
Daarom.
Doe dat!
Nouuuuu de vorige keer noemde je me al Harry Styles en nu dit
Nee joh, van jou kan ik het hebben
Haha nog nooit van Sjikago gehoord. Heb daar op de middelbare gezeten, maar waarschijnlijk al zo lang geleden dat ik die naam nooit gehoord heb. #oma :’)
Wij noemden Winkel wel altijd Westside Winkel lol
Kaartje voor de show in Düsseldorf want lekker dichtbij. Nu nog even speuren naar de optimale parkeeroptie waarbij je niet 1000 jaar wacht om weg te rijden