Show je laatste aankopen #10

Ooh heb ooit tips aan iemand van het oude forum gegeven over IJmuiden en dacht dat jij dat was. Ooit gezworen om nooit boven het kanaal te gaan wonen :joy::sweat_smile: Hahaha sjicago, nog nooit van gehoord

1 like

wat leuk, mag ik vragen waar het eerste topje van is?

1 like

Nou als je zo oud bent als mijn oma was dan kende je deze uitspraak wel uit begin 20e eeuw wel. :laughing:

Eind 19e eeuw waren de kermissen in Beverwijk, de Rijp en Schagen berucht door drank en gevechten. Toen de tijd van Al capone kwam noemde ze Schagen gekscherend ook wel Sjikago.

Westside winkel :smile: mijn man kent dat weer niet (is een veltemer)

@Sovereign ijmuiden, of all places :joy: we hebben hier nog een paarse tovenaar @Airy-fairy misschien?

7 likes

@Sovereign , haha nee helaas, nog nooit in Ijmuiden geweest!

2 likes

Omg twins jurkje van de cos heb ik ook (zit echt fantastisch trouwens)

@Pierlala van Massimo Dutti

7 likes

stylecraft-special-dk-1001-white
4x

3 likes

Ken je het verhaal van de sjofel die door de woonwijk ging omdat het liefje van eentje het had uitgemaakt?
Schijnt een bekend verhaal te zijn hier in Heemskerk.
Mijn man vertelde dat toen wij hierheen gingen verhuizen :joy:
Zit vast iets in dat water hier vanwege Tata steel :joy::joy:

3 likes

Oh ja dat weet ik nog goed! Het was ook geen kleine shovel maar een joekel! Wereldnieuws.
Net als picornie en de slag bij Beverwijk ook zoiets. Had iedereen het over dat soort berichten.

5 likes

De broek

Beide van Guts & Gusto.

19 likes

Dit shirt net bij de TK maxx :heart_eyes:

49 likes

Het is daar altijd schatzoeken. Ik heb nu wel de heer is mijn herder in mijn hoofd. :stuck_out_tongue:

4 likes

Haha ja! Dat vind ik altijd zo leuk aan de TK Maxx :pirate_flag:

3 likes

29 likes

Aanfoto! Denk dat ik het wel ga houden. Had even geen goede schoenen bij de hand. Van zowel top als rok heb ik een XL aan en ik draag meestal maat 42/44 en ben 1.63m.

47 likes

Afgelopen zaterdag in een emo bui dit pak gekocht, terwijl ik eigenlijk niks meer mocht kopen van mezelf

38 likes

Laf al deze Beverwijk verhalen :heart:

Kusjes van een import aarbei

7 likes

Groetjes van een gevluchte aardbei :laughing:

2 likes

Dit is echt super mooi

2 likes

Het leek me wel handig om weer een label maker te hebben dus heb deze schattige gekocht. Kan je via je je telefoon de labels maken (met allemaal leuke lettertypes en symbooltjes enz) en uitprinten.

17 likes

Oooh wat een mooie! Zou je willen laten weten hoe die bevalt? Ik zoek er namelijk ook nog eentje :relaxed:

3 likes