Show je laatste aankopen #10

Aaaah na weken dromen en zoeken kwam DE JURK weer online. Laatste die beschikbaar was in precies mijn maat.

47 likes

Oeh! Hopen dat ie je ook past en prachtig staat

2 likes

Hema:


18 likes

Niet doen als je je haar verft, zout haalt de kleur eruit.
En eigenlijk ook niet doen als je geen uitgedroogd haar wil hebben

4 likes

Ah ja daarom twijfelde ik, bang dat het m’n haar uitdroogt. Gebruik al wel de sea salt spray van ze

3 likes

Bistroset voor m’n balkon, zin in de zomer en buiten eten!

25 likes

Paar dagen parijs. Vreten here i come

80 likes


Ohja nog even snel een aanvulling:


Had gehoopt de gesigneerde versie nog te kunnen bestellen maar daar was ik natuurlijk weer veel te veel over aan het twijfelen dus die is uitverkocht :unamused:

14 likes

Kaartje voor het concert van Holding Absence in november. Heb ze voor het laatst gezien in 2018 omdat hun shows daarna steeds werden verplaatst door Covid, dus ben echt onwijs blij dat ze weer terugkomen.

4 likes

Nieuw parfum

En dit duo om te proberen, aangezien de reviews top zijn (en als het fijn is de kleine om mee te sjouwen gedurende Graspop)

10 likes

Die megababe vind ik echt heeeel fijn. Veel beter dan alle oprollende broekjes die ik geprobeerd heb.

9 likes

Ik zag dat Vera die ook op haar vakantie in New York had gekocht, maar zij vond het niks. Ik vroeg me toen af of ze het misschien verkeerd gebruikte haha. Want ik zag het toen echt oooveral als tip voorbijkomen. Ik heb zoiets van Decathlon en dat werkt ook. Al waren de eerste vegen wat stroef. Misschien omdat de stick nog nieuw was?

1 like

Ik heb die megababe ook gehaald, prima spul! Op een warme dag met veel lopen wel een keertje of twee extra aanbrengen maar werkt gewoon goed

2 likes

Waar heb je die megababe gekocht? Ik kreeg alleen maar Amerikaanse websites.

1 like

Cult Beauty!

@pastelzwart huh ik dacht dat zij juist wel fan was, mede daardoor ben ik het product gaan opzoeken :joy:

7 likes

Oh echt? Ik dacht dat ze het op haar bed gooide en zei “dit werkt niet”. Ik ben nu wel benieuwd of ik het met iets anders in de war haal :joy: Ga straks kijken haha.

1 like

Volgens mij was dat iets anders en was ze idd over megababe juist heel enthousiast!

4 likes

Thanks! Ik zie dat ze 7 dagen bezorgtijd hebben en ik ga volgende week op vakantie. Dus voor nu maar die creme van Decathlon besteld.

@pastelzwart Nee dat was een ander product. Daarna had ze die Megababe gekocht en die vond ze wel fijn!

5 likes

Haha ik zie het nu inderdaad! Dat was Aquaphor.

6 likes

Deze is ook echt fantastisch! Ik heb al heel veel producten geprobeerd maar deze spray ik in de ochtend en dan heb ik de hele dag nergens last van! Je voelt het ook niet zitten en je ziet het ook niet zitten.

20 likes