Ja deze is top en heel vaak in de aanbieding
Die mega babe vond ze wel fijn het was een tube dje ze weg pleurde.
Ik bestel daar graag omdat ze toevallig veel merken verkopen die ik graag gebruik:
- make-up van charlotte tilbury
- face wash van cerave
- skin care van the ordinary
- hourglass mascara
Al zijn deze dingen ook wel op andere plekken te krijgen.
Ik bestel vrij veel op Cult Beauty, voornamelijk omdat veel producten goedkoper zijn (vooral icm een kortingscode à 15/20%) en ze heel veel hebben. Zoals haarverzorging van Living Proof, huidverzorging van The Inkey List/The Ordinary/Pixi, make-up van oa Natasha Denona etc.
Heb nu voor het parfum €96 ipv €120 betaald bijvoorbeeld.
Kan je de kortingscode delen?
Google is je beste vriend
Heb zelf dit keer CBFIRST20 gebruikt.
Kaartjes voor Merijn Scholten ergens in 2024 haha
Ha ja ik ook, ik zag een paar weken geleden dat er extra kaartjes beschikbaar kwamen voor mei dus ik dacht oh leuk. Had ik niet helemaal door dat het pas volgend jaar is…
Omg is dit er eindelijk?! Ik ga ook wat vriendinnen overhalen!
Jaa! Wel dus pas in 2024, maar de ticketverkoop is al begonnen.
Ik vind dit echt zo een domper. Ik vind het al moeilijk plannen als het voor deze september/ oktober was. Maar september/ oktober 2024??? Waarom zo ver van tevoren. Never forget dat @Otzi en ik allebei dachten Stromae tickets voor een verjaardag gekocht te hebben, en toen bleek het ook een jaar later. En dat jaar later ging werd het ook nog een week van tevoren ofzo gecanceld hahaha.
En toch wil ik gaan
Maar tegen die tijd ben je het al vergeten en dan voelt het als een gratis uitje.
Met Stromae hadden wij dat inderdaad ook al. Dachten een perfect verjaardagscadeautje gevonden te hebben… voor het jaar erop