Of worden wij gewoon ouder en vallen we nu in de doelgroep?
Nee!
NEE
Nog 10 jaar en ze hebben een King Louie jurk in hun kast hangen.
Ja
Die heb ik al.
hahah neee het is echt veel beter dan 20 jaar geleden. En alsnog wel classic desigual stijl soms, maar ik denk ook echt dat mensen dit soort prints en stofjes deze zomer weer gaan dragen
Mja, ik denk echt dat je de leeftijd van hun doelgroep gewoon bereikt hebt. Want dit is echt boomer-taal.
Ik heb net een blauwe eyeliner gekocht en vroeg mij dit ook af hierbij.
Dr. Martens 1460 BEX
Ik twijfelde over de vierkante neus, en daarom retour gedaan, maar mijn retour was nog niet verwerkt totdat ik zag dat er nog eens 45 euro af ging, dus ik heb ze opnieuw besteld. Deze gierige Hollander heeft eindelijk haar eerste docs’.
Nou inderdaad wat een leuke dingen allemaal. Zie van alles in de sale maar niet in mijn maat
Het zijn inderdaad niet meer van dit soort jassen waar 10 jaar geleden de gemiddelde ‘kunstzinnige 50 jarige uit de achterhoek’ mee rondliep.
+1
En altijd in primaire kleuren. Heel soms paars of groen. Maar wat ik me altijd afvraag he bijv die dames die dan alle accessoires in het rood hebben enzo. Zouden zij alles in het rood hebben of hebben ze verschillende kleuren accessoires voor verschillende outfits.