Show je laatste aankopen #10

Deze is geweldig!

2 likes

Lang leven mijn kapitalistische Barbie hart

46 likes

35 likes

Ah wat leuk haha! Of sorry voor je portemonnee… :wink:
Had ik dus ook, zag de swatches online en was verkocht. Hoewel ik mezelf voorhield dat ik al genoeg kleurtjes heb van Pink Gellac bleef het ook bij mij in mijn hoofd zitten. Op gegeven moment maar gewoon op de bestelknop gedrukt :smiley:

3 likes

Ja joh, zie je toch aan m’n cowboyhoed en boa

1 like

Waar zijn die sokken van? En zijn ze ook in maat boot beschikbaar? Ik moet ze hebben voor de film!!!

3 likes

Kinderafdeling H&M :joy:

3 likes

You are the best thing, that’s ever been mine :wink:

21 likes

Had een afspraak bij het kadewe (soort bijenkorf) in de buurt, zag dat ze sale hadden dus liep even naar binnen, en met deze weer naar buiten :smile:

22 likes

14 likes

Caravannetje :smiling_face_with_tear:

133 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Waar is het allebei van?

5 likes

Heel leuk! Nu wil ik ook dat kleed maar hij is net te groot of net te klein voor de plekken in mn huis waar ik hem voor me zie :frowning:

2 likes

Heb de tafel ook en elke dag vrolijk door

8 likes

Voor m’n gevoel deze glazen gratis gekregen haha want had ze in februari al besteld en betaald maar er was iets mis gegaan met t mailtje dat ik ze mocht komen halen, en toen vergeten :disguised_face: dus nu bijna 6 mnd later heb ik ze alsnog

56 likes

Ik heb deze glazen ook en echt nog steeds verliefd op :heart_eyes:

6 likes

Gisteren gingen mijn oude kapot na 8 jaar :cry::cry: moest op blote voeten naar huis lopen

11 likes

Havaianas zijn ook écht het geld waard! Vroeger vond ik ik het onbegrijpelijk dat mensen dit soort dure slippers kochten terwijl je ook best slippers voor 5 euro in kruidvat kon scoren :crazy_face:

4 likes

Jeans van Levi’s en tas van Zara.

8 likes