Show je laatste aankopen #10

Ze leken mij ook leuk maar ik was ook bang voor het tape “effect”

2 likes

Haha dat was ik! Aah echt? Ik vind ze super leuk maar heb ze vandaag dan idd aan onder een spijkerbroek.

24 likes

Vagabond via Bijenkorf

IMG_2636

Mango via Bijenkorf

16 likes

Omg ik dit vind echt geweldig.

Edit: Ik heb snel nagedacht en vrees dat ik hier nergens een geschikt plekje heb (behalve voor een raam haha dus nope). Hoe jij het hebt hangen is ook wel echt perfect!

Heb je daar misschien een foto van? :pleading_face:

2 likes

Oeh dat werkt idd ook wel goed zo! Dankjewel voor de foto. :heart: Ik zie nu toch mogelijkheden. :sunglasses:

1 like

10 likes

Komt dat effect niet omdat die touwtjes te lang zijn? Ik heb ze van een ander merk en daarvan zijn de touwtjes een stuk korter. Die gaan ook maar 2 keer rond m’n enkel. Misschien is ze korter afknippen nog een idee :grin:

2 likes

Denk meer door de breedte!

1 like

Portapuzzle voor 1500 stukjes.

Heb het puzzelen ondekt haha

4 likes

4 likes

Ja verschrikkelijk
Nee het is vroeg en een foutje

4 likes

Bij de kraampjes bij de start van de ultra.
Goeie kortingen (60%) erop en stonden al lange tijd op wishlist. Hardloop shirt en 2 paar teensokken

En ijsje net na hardlopen

39 likes

veeeul dus even in spoilers

lucy & yak

dungaree

blouse

jassie

short

blouse

shirt (en nog een effen roze shirt zelfde model, kan geen foto vinden)

asos

notbranded

24 likes

Ik loop bijna nooit blaren (alleen als het regent/alles nat is/door plassen moet en dan ook niet eens altijd, voert vocht goed af). Ik draag nooit normale sokken, ook buiten hardlopen om, draag alleen teensokken. Daarmee heb ik geen last van naadjes. Ook kunnen tenen vrijer bewegen en voeten ook en dat is beter voor je (toe freedom). Maar ik loop ook op barefoot-schoenen dus ben beetje zo’n gekkie he.

9 likes

Ik gebruik ze voor het wandelen en heb hiermee nog nooit blaren gehad! Ik snap niet dat ze niet bekender zijn, want ik draag dus niks anders meer met wandelen :stuck_out_tongue:

8 likes

Nieuwe outfit en tas voor het Barbie/Oppenheimer weekend. :joy:

29 likes

Ga je dan met deze kleding naar de bios of waarvoor heb je zo’n hele outfit gekocht voor een/twee film(s)?

11 likes

Het is de outfit bedoelt voor de films. Alleen past het ook goed bij andere kleding die ik al heb.

2 likes

Shoeby

24 likes