Show je laatste aankopen #10

Mag je echt trots op zijn, zeker dat je ook onderhandeld hebt! Dat vind ik altijd zo knap haha!

Deze kleding stomer met korting op Amazon!

3 likes

Eindelijk de broek gekocht geïnfluenced door @LeviOHsa :eyes:

In twee kleuren want korting bij Lucy and Yak en referral korting waardoor ik bijna 50% korting had :sunglasses:

24 likes

Ooo heb jij dan nu een referral code? Ik wil m ook nog steeds bestellen

3 likes

Yes, 25% korting is dat! Moet ik 'm je sturen?

5 likes

Yes plzzz

3 likes

Mag ik ook je referral code? :innocent: @Radio
Of nu van @Banananana hahah

3 likes

Gezwicht voor marketing, hopelijk staan ze een beetje mooi (een butter gloss in It’s a Barbie party, en 2 matte lip creams in Dream House pink & Perfect Day pink. En nog een mini tinted dagcrème want mijne was op.

12 likes

Ik heb die klaptelefoon spiegel gekocht gister hahaha. Om onderweg lekker dramatisch naar mn lellike kop te kunnen kijken.

9 likes

Welk model Nikes is dit?

5 likes

WMNS P-6000 in de kleur oxygen purple

4 likes

Ja godver die hadden ze dus niet bij de mijne :triumph:

5 likes

Ohhh laat me weten hoe ze zitten!:heart_eyes:

2 likes

Ik hoop dat basic fit klaar is voor de tennisjurk

22 likes

Het is een basic jurk die iedereen staat. En anders heb je nog de rokjes.

1 like

Word helemaal vrolijk van die sansevieras in een halve discobol, echt een leuke plantenhanger. Ook de zonnebloemen in lego :heart_eyes:

2 likes

Omg waar heb je deze gekocht?

6 likes

Ah daar mag ik niet meer bestellen van mezelf
:smiling_face_with_tear:. Heb wel leuke diys gevonden, misschien dat ik deze zomer even ga knutselen

4 likes

Wel even een tip voor wie zoiets wil: hang ze niet voor een raam! Spiegels kunnen zo brand veroorzaken.

En als ik toch bezig ben: glazen vazen, glazen bollen en sommige edelstenen ook. En flesjes water in de auto

26 likes

Wow hier heb ik nooit over nagedacht, ik had al gepland om ze pal voor mijn raam te hangen dus dit is een goede waarschuwing :+1:

5 likes

Was geïnspireerd door iemand van het forum die deze had besteld (h&m), maar gaan weer retour. Lijkt net alsof ik ingetapete enkels heb met die bandjes :joy::see_no_evil:

8 likes