X 2
Poeh nee die ken ik volgens mij niet. Althans ik kan het me niet herinneren. Bij ons was het vooral amor amor, jlo en dkny be delicious
Maar royal fressia ruikt een beetje als een jongere, luchtigere versie van Aliën. Niet identiek en ook lang niet zo heftig en sterk maar veel draagbaarder en er zit wel iets in wat er een beetje aan doet denken. Ik denk de jasmijn? In de geurnoten zit overigens geeneens fresia dus waarom die parfum zo heet is een beetje een mysterie
Kan je dit ook zonder recept kopen?
Eigenlijk niet, maar lukt vaak wel in buitenlandse apotheken
Deze zijn heer-lijk! Heb de suede versie en niet hoeven inlopen. Beste aankoop!
welke kleur is de blush?
Oooh love deze zo erg (maar ik mag ze niet want mijn birks zijn nog in prima staat)
Orgasm!
Coping shoplog part 2, wel dingen die ik al lang wou (en de koptelefoon van mijn mams gekregen omdat ik me dood erger aan de buren).
En nog 3 andere kleurtjes

Gebruik je het voor acne of ‘gewoon’ voor een mooiere huid?
Nee nog voor een veel groter doel: tegen de tekenen van ouderdom!!
Dat moet ik ook!
Jij gebruikt dit langer al of niet? Merk je iets (voor zover dat nu al kan)? Jetske was er niet per se heel enthousiast over dus heb t laten liggen toen ik in het buitenland was.
Ik gebruik nu die A313 pommade! Daar heb ik wel goede resultaten mee, gebruikte het vooral om mijn huidstructuur te verbeteren. En heb nu wat fijne lijntjes bij m’n mond en hoop die aan te pakken met die tretinoine
Ben heel benieuwd naar het effect! Gebruik jij ook botox? Zit nu op zo een punt dat het een 50/50 kans is dat ik mijn moeders genen heb en rimpelloos forever ben of totaal inzak binnen 6 maanden omdat ik de genen van mijn vader heb. Ben dus een noodplan aan het voorbereiden.