Show je laatste aankopen #10

Vitamine A serum gebruik ik. En andere zooi voor een smooth skinnetje. En supplementen sinds kort.

2 likes

Ja ik gebruik ook botox in mijn frons, voorhoofd en kraaienpootjes. Maar de rest wat nog kan bewegen begint nu ook een beetje na te laten :joy:

6 likes

Ik gebruik al twee jaar tret en factor 50 (en nog wel meer trouwens want ik ben geobsedeerd door skincare) en mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien. Echt een aanrader!

7 likes

Waar is Tret ‘over the counter’ te krijgen in europa?

6 likes

Ik weet het niet zo goed (hier in HK kun je het alleen krijgen via de dermatoloog), maar omdat het best wel sterk is werd mij aangeraden om eerst met een lichtere versie te beginnen. Ik heb toen een tijdje die van The Ordinary gebruikt. Ze hebben verschillende versies (0,5, 1 en 2 procent volgens mij) dus je kunt het zelf langzaam opbouwen.

7 likes

Frankrijk geloof ik.

5 likes

Adidas van cadeaubon, New Balance met meer dan 50% korting in de sale

11 likes

Spanje, Griekenland ook

5 likes

Ah top! De A313 vond ik namelijk zo weinig doen voor m’n huid.

2 likes

Oh top ik ga in Griekenland loeren! Eerst even kijken wat jetskes ‘bezwaren’ ook al weer zijn.

3 likes

Volgens mij gebruikt zij het zelf ook hoor. Maar ze is arts en dit moet voorgeschreven worden in NL. En ze vindt dat dit dus onder begeleiding van een arts moet worden genomen, ze zal het zelf dus niet aanraden om op eigen houtje te kopen in het buitenland.
Je huid kan er best heftig op reageren, dus het wel handig om heel rustig op te bouwen. En je kunt er een vrij droge huid van krijgen, dus goede voedende crĂšmes zijn ook wel handig om bij de hand te hebben. Je hersens gebruiken dan komt het wel goed!

6 likes

Meen me te herinneren dat er eentje was waar ze niet zo over te spreken was, los van dat het hier op voorschrift is, maar moet t echt even opzoeken. Weet dat ik het had opgezocht omdat het anders wilde kopen toen ik de mogelijkheid had.

3 likes

Zou ik maar snel doen want volgens mij komt er sowieso nog een verbod op bepaalde doseringen van retinol in europa. Ze willen ons helemaal naar de getver krijgen hier

4 likes

Hamsteren it is, thnx for the heads up

1 like

Ik gebruik sinds een aantal maandan adapalene voor zowel mn eeuwig durende puistjes ( volwassen worden is één grote leugen) en om mijn rimpels en pigmentvlekjes te voorkomen. Mijn huid kan dit beter hebben dan alle retinol van Paula die ik heb geprobeerd. Sindsdien is mijn huid wel echt een stuk rustiger en beter. Ik zie ook verbetering qua acne littekens.

7 likes

Geef even een skreeuw als je het ergens vindt.

Ik heb trouwens nog wel A313 liggen om te proberen, maar voor dat en andere tips verhuis ik wel even naar het skincare topic. Ik ben hier eigenlijk allemaal veel te lui voor.

5 likes

Alles vanaf 1% gaat eruit, want ‘te onveilig’.

5 likes

Ik weet wat ik ga kopen in Parijs in september. Als ik dan nog op tijd ben :cry:

3 likes

Ja volgens mij is die EU wetgeving aangenomen. Dacht vanaf 2025 maar niet zeker daarvan.

4 likes

Waar koop jij deze? Het klinkt alsof dit ook voor mij zou kunnen werken

8 likes