Coping shoplog part 2, wel dingen die ik al lang wou (en de koptelefoon van mijn mams gekregen omdat ik me dood erger aan de buren).
En nog 3 andere kleurtjes

Coping shoplog part 2, wel dingen die ik al lang wou (en de koptelefoon van mijn mams gekregen omdat ik me dood erger aan de buren).
Gebruik je het voor acne of âgewoonâ voor een mooiere huid?
Nee nog voor een veel groter doel: tegen de tekenen van ouderdom!!
Dat moet ik ook!
Jij gebruikt dit langer al of niet? Merk je iets (voor zover dat nu al kan)? Jetske was er niet per se heel enthousiast over dus heb t laten liggen toen ik in het buitenland was.
Ik gebruik nu die A313 pommade! Daar heb ik wel goede resultaten mee, gebruikte het vooral om mijn huidstructuur te verbeteren. En heb nu wat fijne lijntjes bij mân mond en hoop die aan te pakken met die tretinoine
Ben heel benieuwd naar het effect! Gebruik jij ook botox? Zit nu op zo een punt dat het een 50/50 kans is dat ik mijn moeders genen heb en rimpelloos forever ben of totaal inzak binnen 6 maanden omdat ik de genen van mijn vader heb. Ben dus een noodplan aan het voorbereiden.
Alvast voor de vakantie, ik heb ook nog een badpak en ik ga over 3 weken kijken hoe ik me voel in de sauna met een bikini aan. Ik beslis dan wel of ik naar het strand ga of niet haha.
Vitamine A serum gebruik ik. En andere zooi voor een smooth skinnetje. En supplementen sinds kort.
Ja ik gebruik ook botox in mijn frons, voorhoofd en kraaienpootjes. Maar de rest wat nog kan bewegen begint nu ook een beetje na te laten
Ik gebruik al twee jaar tret en factor 50 (en nog wel meer trouwens want ik ben geobsedeerd door skincare) en mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien. Echt een aanrader!
Waar is Tret âover the counterâ te krijgen in europa?
Ik weet het niet zo goed (hier in HK kun je het alleen krijgen via de dermatoloog), maar omdat het best wel sterk is werd mij aangeraden om eerst met een lichtere versie te beginnen. Ik heb toen een tijdje die van The Ordinary gebruikt. Ze hebben verschillende versies (0,5, 1 en 2 procent volgens mij) dus je kunt het zelf langzaam opbouwen.
Frankrijk geloof ik.
Spanje, Griekenland ook
Ah top! De A313 vond ik namelijk zo weinig doen voor mân huid.
Oh top ik ga in Griekenland loeren! Eerst even kijken wat jetskes âbezwarenâ ook al weer zijn.
Volgens mij gebruikt zij het zelf ook hoor. Maar ze is arts en dit moet voorgeschreven worden in NL. En ze vindt dat dit dus onder begeleiding van een arts moet worden genomen, ze zal het zelf dus niet aanraden om op eigen houtje te kopen in het buitenland.
Je huid kan er best heftig op reageren, dus het wel handig om heel rustig op te bouwen. En je kunt er een vrij droge huid van krijgen, dus goede voedende crèmes zijn ook wel handig om bij de hand te hebben. Je hersens gebruiken dan komt het wel goed!
Meen me te herinneren dat er eentje was waar ze niet zo over te spreken was, los van dat het hier op voorschrift is, maar moet t echt even opzoeken. Weet dat ik het had opgezocht omdat het anders wilde kopen toen ik de mogelijkheid had.