Show je laatste aankopen #10

Crocs via Vinted en omg ik heb nog nooit zulke comfortabele sandalen gehad, doe ze niet meer uit

21 likes

Deze schoenen via vinted en ze zitten helemaal goed

34 likes

10 likes

Ik moest voor 31 augustus 300 euro “vitaliteitsbudget” uitgeven van mijn werkgever. Twijfel of het een geniaal idee is om lopend te werken (zoals op TikTok) of dat ik echt een gigantische miskoop heb gedaan net door ook nog eens zelf geld op het budget te leggen

62 likes

Ik leer het nooit, was na een 4 gangen lunch met wijn met m’n moeder samen gaan winkelen. Passen als je teringvol zit is echt geen feest plus ze rukte ook het gordijn open terwijl ik in m’n onderbroek stond zonder bh. Alsof ik weer 5 was.

Maarja, door al dat geklets over paars door @Kwal en @Soy.peor deze jurk gekocht. Heb geen bh aan en niet het goede ondergoed dus alles zit beetje plat en de sokken zijn ook een vibe, maar daar moet je maar doorheen kijken.

Zag ook nog een andere paarse jurk die echt praaaachtig was, maar denk dat ik die minder vaak aan kan.

79 likes

Welke heb je gekocht? Ik zit er ook aan te denken

Je vroeg het niet aan mij, maar ik heb deze VirtuFit Walkingpad 100 Loopband | Fitwinkel.nl

Heb ‘m nog niet zo lang, dus kan niks zeggen over duurzaamheid, maar loopt fijn. Ooit als tip gekregen van @madampastoor (O die zit hier niet meer).

4 likes

De walkingpad p1. Was nu ook in de aanbieding op Amazon

Die hadden veel mensen op TikTok en had wel goede recensies online.

5 likes

Wat leuk!

2 likes

Jaaa ben echt benieuwd! Heb eigenlijk nog helemaal geen muziek van hen geluisterd buiten het songfestivalnummer haha, beetje spur of the moment. Maar wel zin in, ik ga met een vriend dus hoe dan ook gezellig

7 likes

Wat zijn die programmas die erop zitten? Hoe werkt dat

1 like

Ik moet dat nog proberen, maar wat ik ervan heb begrepen is het een soort intervaltraining.

7 likes

Yess paarse jurk en paarse sokken!

3 likes

En deze broek ook nog van C&A. Zit echt perfect, aanrader bij korte benen.

18 likes

De sokken kleuren juist super goed!!

1 like

Deze trui, lekker warm en zacht

14 likes

Dagaanbieding van de Lidl met 50% korting. Mijn ex heeft die van hem meegenomen :sweat_smile:. Drink zelf weinig koffie, maar nu kan ik gasten in ieder geval weer enigszins acceptabele koffie aanbieden

16 likes

Waar is deze van?

5 likes

Print van @Schaakmat

38 likes

Handig gebruik gemaakt van de sale dus :rofl:
‘T gaat maandag op de post

2 likes