Show je laatste aankopen #10

Ja vind ik ook wel van Hema sieraden idd!

3 likes

Morgen nog maar even wat van deze bakjes halen voor de keukenla. :heart: Van de Wibra.

En dit is het hele assortiment:

Screenshot bakjes

22 likes

Vier dagen Newcastle in december met mijn moeder. Voor corona was dit ons jaarlijkse uitje. Dit is hoogstwaarschijnlijk het laatste jaar dat mijn moeders gezondheid het nog toestaat om te gaan dus we gaan dit jaar extra uitpakken.

100 likes

34 likes

16 likes

Jaaaa zin in!!!

4 likes

We hebben hier soortgelijke en echt nog nooit voor gehad? Goed van de waarschuwing denk ik. Maar hier wel andere ervaring op zich.

5 likes

Cd van mijn grote held :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Je merkt echt dat ik nog maar net wakker ben want was zo in de war: eerst dacht ik, wow kopen er mensen nog cd’s en hoe spelen ze die dan af? En ik wist niet dat Dio zoveel albums had en artwork past er zo niet bij.

IMG_1508

Black don’t crack, maar pas toen ik 1984 - zag staan viel het kwartje hahaha.

11 likes

Ik heb dus naast een platenspeler ook een cd speler, wordt nog wekelijks gebruikt hier. :kissing_closed_eyes:

4 likes

Haha ja, volgens mij kan ik ook nog gewoon een cd afspelen in de PlayStation, maar moest wel echt even nadenken. Had had echt even een wtf moment omdat je het bijna niet meer ziet. Helemaal nostalgisch word ik ervan.

2 likes

Ik heb dezelfde en ben hooguit twee keer eens blijven hangen met een vest, maar geen gevaarlijke situaties gehad hoor.

2 likes

Fijn om te horen dat het ook mee kan vallen, @Elanor en @Classique

Even wat context: de greepjes zijn gister pas binnen gekomen, dus had ze nog niet kunnen bekijken. De keuken is nog (lang) niet af dus het retourneren heeft niet veel haast. Zodra de frontjes op de kastjes zitten wil ik eigenlijk gewoon kijken hoe veel ze uitsteken en welke route je eventueel met een hete pan zou afleggen.

Als ik naar de tekening van de keuken kijk denk ik inderdaad dat het best mee valt omdat de wasbak schuin achter het fornuis zit waarbij je dus niet opzij zou stappen en vast komt te zitten? Maar ik kijk het nog even aan want er zit geen haast achter.

7 likes

Wij hebben de wasbak ook schuin achter het fornuis. Misschien stet je dat iets meer gerust ook.

4 likes

Deze op marktplaats :star_struck:
Ik ben op vakantie in Italie geweest dus uiteraard moet ik nu ook gelijk pasta kunnen maken. Ben benieuwd of m’n alfredo gaat lukken dit weekend :pinched_fingers: :pinched_fingers:

51 likes

22 likes

Heel veel plezier alvast :hugs::kissing_heart:

Ik ga in oktober 3 dagen met mijn moeder naar Florence nadat we jaren niet samen weg konden vanwege mijn vaders gezondheid… hij is begin dit jaar overleden en nu hebben mijn moeder en ik eindelijk werk gemaakt van een tripje samen :relaxed:

58 likes

Jullie dan ook alvast veel plezier. Het voelt een beetje gek om te zeggen maar hopelijk genieten jullie er samen van.

1 like

Ik ben zelf 1m63 en mijn man is 1m92, ik heb er elke dag last van. Blijf overal achter haken met mijn kleding. Hij daarentegen heeft er nog nooit last van gehad. Misschien zit daarin het verschil? :relaxed:

6 likes

Wij hebben zulk soort greepjes in het zwart en ben er nog nooit achter blijven hangen.

4 likes