Ging nog eens 25% af dus goede deal volgens mij
Meh moet er ook aan geloven met mn air uit 2011 . Geen updates meer, veel sites en applicaties werken niet meer. Maar aauuww een nieuwe…
We zijn inmiddels 9 uur verder en ik ben blij Dus echt doen!!
ja ik wil net zeggen, hier moet je toch wel iets van dopamine van gekregen hebben
Prachtig
Pfff, ik heb een pro uit 2015 en ik begin binnenkort aan een nieuwe opleiding… lijkt me een goede reden om ook weer eens te gaan kijken…
Welke heb je gekozen?
Maar je pro uit 2015 doet het dus nog wel?
Dat wel, maar door een fabricagefout is het beeldscherm niet veel soeps meer. Er zit een coating over het scherm die loslaat waardoor het lijkt alsof het scherm ontzettend vies of beschadigd is. Schijnt hele terugroep actie van te zijn geweest, maar die heb ik gemist.
Oh ja, dat is wel lullig. Misschien kun je je beeldscherm laten repareren of vervangen? Mijn pro uit 2015 loopt nog als een zonnetje, reparatie lijkt me wel goedkoper dan duizend ekkers voor een nieuwe
Ja dat is waar. Verder heb ik ook geen problemen met mijne, behalve dat en de batterij die beetje garig is.
Nou hij is gisteren binnen gekomen, na de lunch ingesteld achter werkplek en nog 1 uur gelopen op 3 km/h. Sneller vind ik niet fijn met werken omdat ik anders gefocust ben op dat ding ipv mail wegwerken.
Net een half uur gelopen: 20 minuten gewoon normaal tempo met een YouTube filmpje, 10 minuten op 3 km/h om een excel te bouwen en dat gaat echt prima.
Conclusie so far: lijkt me best fijn, is geen wereldwonder maar zorgt wel voor meer beweging dan enkel zitten. Maar ik ga het niet gebruiken in meetings waar camera aan moet oid (omdat je echt door hebt dat iemand loopt dan op camera).
Leuk statistiekje van net:
Vind het ook wel fijn voor de beweging gewoon na werk als ik eigenlijk wil chillen met een YouTube filmpje. Ben gisteren toen ook gaan lopen met de iPad voor mijn neus ipv op de bank liggen (je kan natuurlijk ook minder een aansteller dan ik zijn en naar buiten zonder je Netflix of YouTube ofzo maar ja ik vind dit zo wel fijn).
Kan over een week ofzo wel aangeven hoe ik het ding in zijn algemeenheid ervaar na een volle werkweek!
Je kan dat laagje er af laten poetsen, dan is het iig weer egaal. Heb ik ook gedaan want was ook te laat voor het vervangen van het scherm.
Wow super dank voor deze uitgebreide review! Ja klinkt goed, ook dat lopen met een filmpje. Ik vind van buiten lopen iritant dat je na moet denken over een route, je pyjama uit moet en iets normaals aan en ik wil dan liever niet nog wat later als het donker is lopen dus lijkt mij daar ook ideaal voor.