Nou hij is gisteren binnen gekomen, na de lunch ingesteld achter werkplek en nog 1 uur gelopen op 3 km/h. Sneller vind ik niet fijn met werken omdat ik anders gefocust ben op dat ding ipv mail wegwerken.
Net een half uur gelopen: 20 minuten gewoon normaal tempo met een YouTube filmpje, 10 minuten op 3 km/h om een excel te bouwen en dat gaat echt prima.
Conclusie so far: lijkt me best fijn, is geen wereldwonder maar zorgt wel voor meer beweging dan enkel zitten. Maar ik ga het niet gebruiken in meetings waar camera aan moet oid (omdat je echt door hebt dat iemand loopt dan op camera).
Leuk statistiekje van net:
Vind het ook wel fijn voor de beweging gewoon na werk als ik eigenlijk wil chillen met een YouTube filmpje. Ben gisteren toen ook gaan lopen met de iPad voor mijn neus ipv op de bank liggen (je kan natuurlijk ook minder een aansteller dan ik zijn en naar buiten zonder je Netflix of YouTube ofzo maar ja ik vind dit zo wel fijn).
Kan over een week ofzo wel aangeven hoe ik het ding in zijn algemeenheid ervaar na een volle werkweek!