Show je laatste aankopen #10

Ohh zou je eventueel een review willen geven hierover :slight_smile: ?

5 likes

Laten? Wie heb je dat laten doen of heb je tips voor het verwijderen van de coating?

Ik heb geen review over die specifieke shampoo bar, maar ik heb al wel twee shampoo bars van Happy Soaps opgemaakt en ik vind ze heel fijn! Je doet er heel lang mee (iets minder dan een halfjaar met zes wasbeurten per week) en het heeft hetzelfde effect op mijn haar als vloeibare shampoo.

4 likes

Ik ben heel tevreden met de shampoo bars van Happy soaps en ook met andere producten van hun.
Het enige is wel dat sommige mensen last krijgen van een meer verstopte afvoer, maar zelf gooi ik regelmatig azijn en bakingsoda in de afvoer en geen last.

10 likes

Ja ik liet het doen, de persoon die wat andere dingen ging fixen aan m’n laptop bood het aan. Had eerst überhaupt geen idee dat het kon. Als je zoekt op ‘MacBook pro coating verwijderen’ vind je wel het eea.

Ik keek net dit filmpje en je kan het ook makkelijk zelf doen. Kost je een paar euro ipv 100+ euro: https://youtu.be/kh1AD9m9ewg

7 likes

Ah thnx!! :smiley: Ga ik thuis even bekijken!

4 likes

Hoe groot is deze en kan je hem makkelijk opbergen? Ik heb een klein kantoor en hij zou onder het bureau wel passen, maar zou hem wel graag tegen de muur willen opbergen. Kan dat?

3 likes

Mijn vriend heeft sinds ik die uggs 10 min geleden heb geopend al 15 keer gezegd dat ze lelijk zijn. Maar uggs zijn voor mij het vieslekker van de schoenen.

32 likes

Ahh leuk!

Ik heb echt nooit iets met uggs gehad omdat ik er altijd vet scheef op liep, maar ik begin ze nu wel cute te vinden (bij anderen).
Vind vooral deze leuk:

8 likes

Jaa die zijn ook tof, maar die lijken me best koud in de winter en te warm voor de zomer

3 likes

Klopt dat dacht ik ook al, lastige schoentjes op dat gebied vgm.

5 likes

Zijn die dan niet gewoon bedoeld als pantoffels voor binnen?

9 likes

Ik kan niet zonder uggs. Zodra ik ze aan kan dan gaan ze aan. Zelfs nu in de zomer heb ik ze een paar keer aan gehad met slecht weer. Zo comfy.

3 likes

Ik heb deze uggs nu net ook besteld! Vorig jaar was ik te laat en waren ze overal uitverkocht. Wel benieuwd want dacht eerst vooral na over de mini ipv ultra mini maar vind deze denk ik wat leuker onder jeans :thinking:

6 likes

Volgens mij zijn het wel echte schoenen! In Amerika zijn ze mega populair maar daar heb je natuurlijk ook veel gedeeltes met zachte winters.

@Nude Heerlijk he! Ik had een paar hele oude, ooit voor sinterklaas gehad, vorige jaar weggegooid. Dat waren van die hoge maar droeg ik nog wel eens als ik hond moest uitlaten ofzo.

@Musa Klopt! Daarom dat ik ze nu al besteld had! Ik moest vorig jaar even wennen aan de hele lage maar toen ik ze toch wou halen waren idd overal uitverkocht en de hele winter nergens meer kunnen vinden.

8 likes

Haha ik heb ze ook besteld, de ultra mini in chestnut en heb de gewone mini in zwart van vorig jaar. Was vorig jaar te laat voor de ultra mini :yum:

1 like

Ik wil filmpjes gaan opnemen hoe ik mijn koekjes bak en ze ga decoreren met royal icing. Vind dat wel leuk en mijn vriend is er ook enthousiast over!

62 likes

Hopelijk wordt ie verzonden

14 likes

Als ik deze set up zou kopen zou mijn vriend ook enthousiast zijn denk ik

35 likes

Hahahahah Karl

7 likes