Show je laatste aankopen #10

(Had mn broek even omhoog gedaan)

Het zijn deze

19 likes

:joy::sob:

5 likes

Mega ordinair, ik vind het heerlijk. Voor een prikkie op de kop getikt op Marktplaats.

67 likes

Heh godver mn fel roze lellike slippers zijn kapot. Dan maar lekker lelijke haaitjes.

70 likes

Haha nice! Heb je al een fijn nieuw huis kunnen vinden?

3 likes

Gun jouw innerchild zon lelijk schoentje schat.

6 likes

Heb ik dit nodig?

4 likes

LELIJK?!?!?! Cuteeee

4 likes

Ja multifunctioneel. Schoenen en kakkerlakmeppers!

2 likes

Special editions van een van mijn favoriete boekenseries :heart:

9 likes

Ja! Zojuist contract ondertekend en volgende week vrijdag al verhuizen :blush:

37 likes

Jaaaa Strange the Dreamer :blue_heart: Ook een van mijn favorieten. Ik twijfel nog over deze set, want ik vind de originele UK hardbacks ook nog altijd prachtig (en een tweede set is niet nodig hè? Haha)

7 likes

Zin in deze vrolijke kleding, meeste zeer afgeprijsd en de tuinbroek is voor aankomende winter. Van plan te dragen met coltrui eronder.

9 likes

Ik probeer momenteel zo min mogelijk te kopen, maar kon deze 2 items niet laten.
Trenchcoat van Sezane en vintage rok. Zie het al samen met een rood truitje erop en m’n bruine laarzen

47 likes

:clap:t2: :100:

1 like

Voor €5

12 likes

Valaya van Parfums de Marly, stond al heel lang op m’n verlanglijstje maar vond die prijs echt niet ok. Kreeg nu een mail van Farfetch dat hij voor de helft was :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Eindelijk gekocht nadat ze al jaren op m’n wishlist stonden! Laat het helse inlopen beginnen :joy:

30 likes

Echt 0 last gehad van inlopen dus dat kan ook nog :smirk:

3 likes

Als dit de pascals zijn dan zijn ze echt prima in te lopen. Echt 0,0 last gehad. Dat zachte leer rekt goed mee.

3 likes