Show je laatste aankopen #10

Schattig!

3 likes

Eerste rij bij Daniël Arends is inderdaad wel vrij riskant :joy:. Maar wel leuke show dus veel plezier!

1 like

9 likes

Hahaha echt bizar idd, wat was het nou? Stromae ou tai? :joy:

2 likes

Als aanvulling op deze aankoop: er was een annulering dus nu kon ik ook een overnachting op het eiland bijboeken. Zin in!

54 likes

Oh wow dit ziet er leuk uit.

3 likes

Voor overnachtingen reserveren is iets makkelijker. Er zijn iig nog best wat dagen beschikbaar. Voordeel dat je daarmee ook automatisch een plekje hebt in het restaurant.

2 likes

Heel leuk! Prachtig plekje. Ik heb even op de website gekeken maar klopt het dan dat je voor 1 nacht voor 2 personen met diner zo’n €670 kwijt bent in totaal?

6 likes

Het is inderdaad best prijzig :grimacing:. Heb ook even getwijfeld maar het is wel een bijzondere ervaring dus vond het een mooie bestemming voor mijn vakantiegeld.

6 likes

Mag ik vragen wat er precies zo bijzonder aan is?

1 like

Ook niet in mn spam. Hij zou binnen 24u worden gemaild, maar hij staat ook nog steeds op in behandeling in mn bestellingoverzicht als ik inlog bij kriidvat. Buh annoying!

Heb je wel de bestelbevestiging ontvangen? Niet dat je een verkeerd mailadres erin hebt staan ofzo

2 likes

Ha heel leuk, heb dit ook gedaan een tijd terug en het was echt magisch en heel romantisch :heart_eyes:

5 likes

Nouja voormij gewoon de hele ervaring. Eerst een uur varen voor ik überhaupt bij het eiland ben. Rustig de natuur verkennen en daarna eten in een restaurant midden in die natuur. En dan ook nog slapen in zo’n ongeving. Klinkt voor mij als een uitje dat ik niet gauw nog eens zal meemaken.

@Hihalarisch oooh tof! Zaten jullie ook aan het water?

13 likes

Verjaardagscadeau voor mijn moeder, een foto van mijn neefje en nichtje gebruikt

26 likes

De beroemde moccamaster in yellow pepper.

60 likes

Ja! Snap er niets van😫

3 likes

En daarna de hele dag in de zon gezeten met m’n aankoop :sun_with_face:

52 likes

Klinkt voor mij als The Menu :sweat_smile:

Geintje hoor, zou het als ik het geld voor (over) had ook zo doen!

24 likes

Hahahaha dat is precies hoe ik van plan ben het aan mijn vriend te vertellen! The Menu maar dan zonder pijnlijke dood.

8 likes