Lol ik met Peter Pannekoek. Maar prima. Scheelt me een cadeau tzt verzinnen.
Ohhh dat vest ziet er super chill uit! Heb je een linkje voor me? (Krijg hem zelf niet gevonden in de H&M app)
Hoe heb jij je kaartjes ontvangen? Ik heb ze vanochtend besteld, maar nog steeds niets ontvangen. Ze zouden na 2u gemaild worden dacht ik te lezen.
Ja hij is oprecht zo fijn, vorig jaar ook in het grijs gekocht. Is ook een beetje cropped, echt een mooi model.
@wompie Ik heb ze in de winkel gekocht, dan krijg je extra kassabonnen met de codes die je kunt verzilveren.
Ik was dus ook in mn agenda aan het kijken in 2023 tot de vriendin waar ik mee ging zei: echt wel ver weg he, pas in 2024?! Toen dacht ik pas ohja! Andere vriendinnen wilden inderdaad nog geen tickets kopen omdat het nog zo lang duurt.
Nouja leuk cadeau tegen die tijd. Ik ga in september ook naar een theatervoorstelling waar ik meer dan een jaar geleden tickets voor heb gekocht. Dan ben ik wel vergeten hoe duur het was haha
Ik kreeg ze binnen een uur via mail!
Zijn gewoon losse tickets! Had ze vorig jaar ook.
Had als verrassing besteld. Rij 1. Daar is partner niet zo blij mee, bang dat we geroast gaan worden

Heb het nu een paar uur in huis staan maar vind de geur echt veel te intens helaas, waarom is die shit nooit subtiel?
Heb je al stokjes eruit gehaald?
Nee, helpt dat? Bedoel je dat je dan alleen het flesje met die open dop neerzet?
Ik haal er altijd een paar stokjes uit, laat er dan drie in staan oid.
Gewoon wat minder stokjes erin. (Na een tijdje ruik je het helemaal niet meer trouwens, vind ik, helaas)
Ik heb het juist andersom, altijd veel te subtiel (helaas)…
Nee paar stokjes zoals anderen ook zeggen. Dan wordt het minder heftig! En het vervlaagt inderdaad best snel vind ik (ieder merk). Met minder stokjes doe je er ook langer mee.
6 x die Pathe-kaarten gekocht ook
Een klein tasje van Keecie, met zeefdruk aan de binnenkant. Mijn portemonnee huilt een beetje maar hopelijk is de kwaliteit het waard!
Thanks voor de tip! Heb er een aantal uitgehaald.
Ooh nou jammer voor mij haha. Maar het staat nog in behandeling dus ik wacht maar even af.
Hoe moeilijk is het om een mail met een code te sturen😂