Ja. Ook je hoofd kaalscheren enzo. Waterboarding etc.
Mijn hemel, ik loop al een trauma op van het idee alleen
Ik krijg oprecht al de rillingen van deze foto’s en beschrijvingen
That is some white people bullshit
Ik ga dan toch liever in een in elkaar geflanste duikboot.
Keukentrolley
Behang
Roze stellage (https://m.youtube.com/watch?v=l9q6x6uis0k&pp=ygUQc3RlbGxhZ2UgZmlsbXBqZQ%3D%3D)
Dat behang
Ik ben een paar weken geleden beland op keyboard-tiktok en daarna in de loophole beland wat alles met keyboards te maken heeft (geluid creamy/linear/tactile, switches, RGB backlight, hot-swap, keycaps ik weet er inmiddels alles van). Na lang onderzoek dus dit keyboard en extra switches besteld, nu hopen dat ik niet zwaar teleurgesteld word
Deze switches erbij, die geven dus het geluid vooral wat je keyboard maakt.
Heb een maand geleden de lamp gekocht in een antiek winkel in Den Bosch. De lamp is jaren ‘30 of ‘40 en ik ben zooo blij dat het hangt. Had eerst die Ikea lamp die iedereen op een gegeven moment had. Nu alleen nog een andere eettafel en dan is m’n eethoek helemaal naar m’n zin
Ik vind je tafel ook echt prachtig!
Kopen? nee, kidding. Ik vind ‘m ook mooi, maar het past totaal niet in de hoek waar het staat. Komt te ver de woonkamer in en staat in de weg. Dus ik ben op zoek naar een mooie vintage ronde tafel
Haha ik heb ook net een ronde gekocht! Anders had ik het zeker overwogen
Heel erg mooi, echt een eyecatcher!
Een tijdje terug was ik op een bruiloft als videograaf en er liep een gast rond in deze jumpsuit. Ik bleef er maar naar kijken, want vond 'm zo tof. En nu ben ik die bruiloft aan het editen en zie ik de jumpsuit steeds weer voorbijkomen. En nu heb ik 'm via google lens zelf gekocht
Oke ik heb google lens geprobeerd maar ik ben een boomer want snap het niet.
Dus vanwaar is deze?
Heel mooi! Welke kleur is dit op de muur?
Haha. FRNCH CVITA. En ik heb 'm via Zalando gekocht.