Show je laatste aankopen #10

Ja. Ook je hoofd kaalscheren enzo. Waterboarding etc.

3 likes

Mijn hemel, ik loop al een trauma op van het idee alleen

5 likes

Ik krijg oprecht al de rillingen van deze foto’s en beschrijvingen :sob:

2 likes

That is some white people bullshit

19 likes

Ik ga dan toch liever in een in elkaar geflanste duikboot.

9 likes

Keukentrolley

Behang

Roze stellage (https://m.youtube.com/watch?v=l9q6x6uis0k&pp=ygUQc3RlbGxhZ2UgZmlsbXBqZQ%3D%3D)

56 likes

Dat behang :heart_eyes:

13 likes

Boek via Bol
Schoenen via Zalando
Harnas via vinted

15 likes

Ik ben een paar weken geleden beland op keyboard-tiktok en daarna in de loophole beland wat alles met keyboards te maken heeft (geluid creamy/linear/tactile, switches, RGB backlight, hot-swap, keycaps ik weet er inmiddels alles van). Na lang onderzoek dus dit keyboard en extra switches besteld, nu hopen dat ik niet zwaar teleurgesteld word

Deze switches erbij, die geven dus het geluid vooral wat je keyboard maakt.

24 likes

Heb een maand geleden de lamp gekocht in een antiek winkel in Den Bosch. De lamp is jaren ‘30 of ‘40 en ik ben zooo blij dat het hangt. Had eerst die Ikea lamp die iedereen op een gegeven moment had. Nu alleen nog een andere eettafel en dan is m’n eethoek helemaal naar m’n zin :grin:

77 likes

Ik vind je tafel ook echt prachtig!

13 likes

Kopen?:joy: nee, kidding. Ik vind ‘m ook mooi, maar het past totaal niet in de hoek waar het staat. Komt te ver de woonkamer in en staat in de weg. Dus ik ben op zoek naar een mooie vintage ronde tafel

3 likes

Haha ik heb ook net een ronde gekocht! Anders had ik het zeker overwogen :heart_eyes:

6 likes

Alles met 25 procent korting bij niche

Nieuwe hardloopschoenen speciaal voor regenachtig kut weer :thumbsup:

13 likes

Heel erg mooi, echt een eyecatcher!

Een tijdje terug was ik op een bruiloft als videograaf en er liep een gast rond in deze jumpsuit. Ik bleef er maar naar kijken, want vond 'm zo tof. En nu ben ik die bruiloft aan het editen en zie ik de jumpsuit steeds weer voorbijkomen. En nu heb ik 'm via google lens zelf gekocht :stuck_out_tongue:

112 likes

Oke ik heb google lens geprobeerd maar ik ben een boomer want snap het niet.
Dus vanwaar is deze?

3 likes

Heel mooi! Welke kleur is dit op de muur?

2 likes

Haha. FRNCH CVITA. En ik heb 'm via Zalando gekocht.

3 likes

ik vind broeken altijd kut om te vinden dus als ik leuke zie mag ik ze altijd kopen van mezelf

weekday

uniqlo in het zwart maar de zwarte foto was onduidelijk

8 likes