Show je laatste aankopen #10

Ooh heel vet! Het is dat het in Meppel is (niet zo handig bereikbaar voor mij) ander was ik ook gegaan

6 likes

Hele outfit (niet t tassie)

45 likes

Zelfs als ik geld toe zou krijgen zou ik dit nog niet willen :sob:

2 likes

Oeh mooi, waar is deze jurk van?

2 likes

Hoe werkt dit?

6 likes

image
2 x van Weekday

15 likes

Air Max 1 Dendrophile :evergreen_tree: :deciduous_tree:

14 likes

Het is een real life game in het thema horror en adventure. Ik ben er nooit eerder geweest dus ik weet het ook niet precies, maar volgens mij kunnen er zo’n 50 mensen spelen en zijn er ook 45 acteurs. Dit staat er op de website:

The Great Purge is een gruwelijke horror beleving. Wanneer het alarm slaat worden alle criminele activiteiten gedoogd. Tijdens de Purge nacht vinden de meest gruwelijke activiteiten plaats.

The Great Purge is een adventure game met een horror experience en een duur van 3 uur. Met een professionele cast van 45 acteurs en twee unieke locaties, waan jij je in een ware horror film. Je kan alle kanten op en jij bepaalt welke kant het verhaal op gaat. Zoek interactie met de acteurs en probeer de purge te overleven. Hunt or be Hunted.

Volgens mij een combinatie tussen opdrachten die je moet uitvoeren en horror elementen.

11 likes

Totdat ik jou tekst las zat ik me echt af te vragen waarom ze een dumbbel vast had :joy:

2 likes

Poh, nou als je naderhand een review kan posten. Want ik kan me er niet echt iets bij voorstellen alsnog. Mogen die lui je aanraken enzo. Heb allemaal kamervragen. :laughing:

4 likes

Nee ze mogen je niet aanraken!

@anon50301661 geen idee nooit geLARP’t en dit ook nog nooit gedaan dus kan het niet vergelijken. Maar volgens mij is LARP’en iets meer toneelspelen en dit wordt meer beschreven als een horror experience waarbij je wat opdrachten moet uitvoeren.
Oh en we hoeven niet verkleed dat scheelt :joy:

2 likes

Dit hierboven doet me denken aan een superlang YouTube filmpje wat ik ooit gekeken heb waarbij een Amerikaanse meid geïnterviewd werd die vrijwillig een soort horrorbeleving in een soort spookhuis ofzo aanging, waarbij ze vastgetapet in een vriezer achtergelaten werd of iets dergelijks. Achteraf bleek dan dat er ook overal camera’s stonden en dat er mensen ergens anders op de wereld geld betaalden om hiernaar te kijken. Vond dat zo ziek :scream:
Edit: heb het al gevonden, het ging om McKamey manor

7 likes

Klinkt als een soort horror rat race.

1 like

Thanks voor deze tip! Hoe lang heb je ze laten zitten?

1 like

Tot het geen pijn meer deed op de plekken. Als ik ze uit deed dan gingen de ballen er weer in. Meestal 1 aan de voorkant, een in het midden en eentje achter. Dan stond het lekker strak op die ballen.

Voor de hielen: fysio tape. Die van de Action werkt bij mij niet, kruidvat merk is top.

2 likes

Supergaaf! Ik heb eens iets soortgelijks gedaan waarbij de opdracht was dat je groepje medicijnen moest zoeken in een verlaten ziekenhuis. In dat ziekenhuis liep wel (wel maar 1) acteur, die speelde een doorgedraaide, blinde dokter die vreemde proeven op mensen deed. Die acteur mocht je wel aanraken (maar wij hem niet). Iemand van onze groep werd ook ontvoerd en moest ‘bevrijd’ worden. Ik vond het heel leuk om te doen.

6 likes

Oh wauw gaaf! Was dat toevallig in België? I can hear you?
Heb ik namelijk veel over gehoord (zelf niet gespeeld en is al een tijdje dicht) en dat klonk echt mega leip ja haha.

nema :slight_smile:

6 likes

Krijg je niet kapotveel geld als je dat afmaakt? Was dat waarom mensen het deden?

2 likes

Wat voor dingen doen ze? Mogen ze je echt pijn doen oid?

1 like