Show je laatste aankopen #10

Was die trui van Primark 17 of 19 euro? Ik twijfelde want ik zag er twee die erg op leken.

2 likes

Timberlands echt een mega deal via boozt. Voor mij een nieuwe webshop maar t kwam gelukkig goed haha.

7 likes

Woww zoiets had ik ook in 2003 ofzo.

Was toen echt de shit omdat Beyonce ze droeg.
Is dit weer hip??
Voel me nu echt oud.

Edit:

Nu wil ik ook weer een burberry bikini.

14 likes

Want panter is life.

34 likes

Ziet er hopelijk wel wat fatsoenlijker uit dan een gaar etuitje voor mijn borduurspullen

17 likes

Hier ga je geen spijt van krijgen

5 likes

En deze

15 likes

Ik ben ook oud. Geen idee of het hip is, vast niet maar ik heb ze in t zwart en die draag ik de hele herfst en winter dus deze zijn ter afwisseling :ok_hand:t3:

7 likes

:heart_eyes::heart_eyes: geweldige aankopen!

5 likes

Deze gouden @kali , die had ik een tijdje terug gekocht.

En toen kwam ik heel goedkoop de zilveren hieronder tegen en tja. Al jaren geen laarzen gekocht dus vond het wel even kunnen.

Ze hebben ook allebei een bijpassend tasje maar die heb ik nog niet voor mezelf kunnen verantwoorden haha.

17 likes

Waar is dit van?

3 likes

Van de Xenos! Zijn 6,99 per stuk en ging 20% korting van af.

8 likes

13 likes

19!

1 like

Thanks! Die voelde idd ook veel steviger aan. Zal maandag even terug gaan. Het is niet nog vakantie en het was zo druk. :sweat_smile:

4 likes

Waar heb je ze besteld? :heart_eyes:

3 likes

Howl’s via Amazon!

https://www.amazon.nl/gp/aw/d/0007299265/ref=ox_sc_act_image_3?smid=A17D2BRD4YMT0X&psc=1

6 likes

De drogist in het dorp stopt met L’oreal dus alles was 1+2 gratis.

26 likes

Op vakantie de trui gekocht

20 likes

Dit deed pijn maar ik zag het en ik wist het :smiling_face_with_three_hearts:

Even meerdere foto’s want de gele fade is in elk licht weer anders dus dat vind ik heel leuk om te zien. Ben ook heel blij met de indeling, superhandig dat voorvak

41 likes