Show je laatste aankopen #10

Etsy en laten printen bij Kruidvat, alle wanddeco is 1+1 gratis

Ikea Kappeland lamp

18 likes

Na het uitpakken ook echt foto’s van gemaakt om naar mijn moeder te sturen, what have I become

85 likes

Wow wat een goed wasrek! Snap de trots helemaal!

9 likes

Omg, die “are you pooping?” :heart_eyes_cat: het is dat ik alleen een wc in de badkamer direct tegenover de douche heb, dus zou hem daar niet logisch op kunnen hangen, anders zou ik hem ook willen!

4 likes

Allemaal H&Metjes. Ja, kennelijk verkopen ze nog spul dat niet bruin/zwart/grijs of blauw is. Jeetje mina, wat een treurige zaak is dat geworden zeg

20 likes

64 likes

Dit wil ik, wat zeg ik. Dit MOET ik hebben. Waar heb je dit gekocht?

5 likes

Het is het Brabantia HangOn droogrek van 25m, staat op Bol!

7 likes

Echt hé! Ben er gisteren 2 minuten binnen geweest. Maar super snel weer naar buiten gelopen!

3 likes

Vind dit zo’n mooie collectie en kleur! Ik heb de buffetkast hiervan en wauw ben er nog steeds echt blij mee!

7 likes

Kussenset met Kelim kussens, rib uit mijn lijf maar ik heb straks wel gezellige kussens op mijn bank.

23 likes

10 likes

Zo maar echt ik liep vandaag de h&m in ik dacht dat ik perongeluk op iemands begravenis was beland.

12 likes

Recessie core

11 likes

Klinkt als een collectie voor mij.

6 likes

Hij klapt op een andere manier in dan de andere rekken die ik heb gehad en hij klapt daardoor juist niet zomaar in als je de was eraf haalt, maar het gaat wel gewoon makkelijk. Ik heb deze en een van Ikea die van Ikea is echt zoveel minder stevig. Echt een wereld van verschil!

4 likes

Prachtig! Mag ik vragen waar je de set hebt gekocht?

1 like

Heb hem enkel nog maar uitgeklapt (hij draait momenteel dag- en nachtdiensten met dit weer), maar dat was easypeasy. Mijn moeder heeft een gelijkaardig model uit de nineties, maar deze is net weer wat handiger en stabieler.

2 likes

Ik heb ze op Catawiki gevonden en gekocht!

5 likes

Broek van My Jewellery, nu nog een oversized zwarte blazer en dan ben ik gelukkig

11 likes