Show je laatste aankopen #10

image

Vind goud zo mooi, maar heb alleen zilveren sieraden, dus dit horloge leek me perfect :ok_hand:

30 likes

Ik wilde het hamsterhok nog niet wegdoen. Dus ik heb er plantjes en licht voor gekocht!

52 likes

Het uniqlo tasje in corduroy?! Geweldig!

6 likes

Ik verzet me al tijden tegen Het Uniqlotasje omdat ik het Echt Niet Nodig heb maar corduroy is mijn zwakke plek… Nu vind ik hem óók leuk.

Maar ik heb het Echt Niet Nodig.

Ik neem ‘m niet!

12 likes

Dan is het vast een topaankoop en ik ben blij hem bij anderen te zien :star_struck:

3 likes

Sowieso een topaankoop dat uniqlo tasje. Ik gebruik 'm, zonder overdrijven, elke dag!

6 likes

Ik gebruik hem ook regelmatig. Er past zelfs een flesje water en een paraplu in, super praktisch!

8 likes

Ik had em mee op vakantie en kon hem regelmatig wassen, was niet erg als er zand, zonnebrand enz op kwam. Maar thuis vind ik em zo goedkoop ogen… of komt door het wasen ofzo. Vooral de zwarte kleur en de brede band met plastic is zo mweh

2 likes

Oke oke ben overgehaald Over twee weken naar Londen en in m’n huidige tasje past geen flesje water dus:

27 likes

Mooie kleur + stof combo wel hoor

1 like

Er paste zelfs een flesje 0.75 l wodka in :scream:

8 likes

Toen het 30 graden was, kocht ik alvast een winterjas :heart_eyes:

54 likes

Ik vind die corduroy ook super mooi! Maar ik heb al een “normale” maar ik gebruik hem nooit :sweat_smile:

Wauw!! Waar heb je deze gekocht?

4 likes

Deze voor 10 euro op Vinted nieuw met kaartje

8 likes

Online, hij is van S Max Mara. Rib uit m’n lijf, maar hij is zo prachtig :heart_eyes:

7 likes

Kaartjes voor Mika :partying_face:

29 likes

Karhu Fusion

40 likes

17 likes

Wil je over een tijdje een review posten? :slight_smile:

5 likes