Show je laatste aankopen #10

Ja, mits goed afgesteld! Ben er heel blij mee. Hij is ook heerlijk hoog, is wel fijn als je hem als commode wil gebruiken! Echt een mooie kast.

2 likes

Afgelopen jaar had ik een kleine-tasjes-fase en die zijn wel heel leuk en schattig, maar niet praktisch. Daarom een iets grotere schoudertas gekocht.

Tulbandvorm die ik al een paar jaar zocht en nu opnieuw is uitgebracht door een ander merk. :heart_eyes:

Bak-leesvoer bij WOB. Fijne betrouwbare Britse website waar je voordelig mooie boeken kan scoren.

24 likes

Waar heb je die tulbandvorm gekocht?

4 likes

Bij De Bakwinkel.

11 likes

Salomon wandelschoenen voor m’n vakantie (in een outlet gekocht

18 likes

Had nog cadeaubonnen en bijna jarig.

27 likes

Zitten echt heel lekker! Heb ze deze wandel vakantie gedragen

2 likes

Oeh goed om te horen! Ik denk dat ik deze week even een tripje naar het bos ga maken om ze te testen :sunglasses:

Waar was je op wandelvakantie?

5 likes

In Oostenrijk!

3 likes

Adidas Campus in het rood:
image

18 likes

En deze Refined Dep. broek :smiley:

26 likes

5 likes

Oké het is een scam. Enfin, heb het een keer aangebracht en dan direct op de heetste dag van het jaar willen testen. Ik weet niet of ik nog de kans krijg om het verder te testen want het wordt niet zo warm meer.
De reviews waren positief online, dus misschien ga ik het blijven aanbrengen zoals beschreven staat (meerdere keren per week zoals een antiperspirant).

7 likes

Ben al bijna een jaar bezig om een plekje te krijgen, maar het is gelukt hoor :partying_face: Wel pas in juni, dus duurt nog wel even

3f41cad630ea45f7837b892f3b3d07b4_DeNieuweWinkel-DuncandeFey.thumb.363x415

De Nieuwe Winkel **

45 likes

Leuk, veel plezier!

4 likes

IMG_9894
IMG_9893
IMG_9892
IMG_9890
IMG_9889
IMG_9888

Lang leve farmacie verzorgingsproducten

13 likes

14 likes

Ik weet natuurlijk niet welke cupmaat je hebt maar ik hebhet topje hiervan die ik niet meer pas! Laat maar weten

1 like

Nieuwe MTG cards :heart_eyes:

Voor in mijn kattendeck, in foil

Voor in mijn verzameling kattenkaarten, in foil

Ennn voor in mijn laatst gebouwde deck (want anime art)

12 likes

Wat lief! Heb er inmiddels 4 maten van geprobeerd en zit allemaal niet goed genoeg bij de cup dus Freya is mijn pasvorm denk ik gewoon niet :frowning:

2 likes