Ja, mits goed afgesteld! Ben er heel blij mee. Hij is ook heerlijk hoog, is wel fijn als je hem als commode wil gebruiken! Echt een mooie kast.
Afgelopen jaar had ik een kleine-tasjes-fase en die zijn wel heel leuk en schattig, maar niet praktisch. Daarom een iets grotere schoudertas gekocht.
Tulbandvorm die ik al een paar jaar zocht en nu opnieuw is uitgebracht door een ander merk.
Bak-leesvoer bij WOB. Fijne betrouwbare Britse website waar je voordelig mooie boeken kan scoren.
Waar heb je die tulbandvorm gekocht?
Zitten echt heel lekker! Heb ze deze wandel vakantie gedragen
Oeh goed om te horen! Ik denk dat ik deze week even een tripje naar het bos ga maken om ze te testen
Waar was je op wandelvakantie?
In Oostenrijk!
Adidas Campus in het rood:
Oké het is een scam. Enfin, heb het een keer aangebracht en dan direct op de heetste dag van het jaar willen testen. Ik weet niet of ik nog de kans krijg om het verder te testen want het wordt niet zo warm meer.
De reviews waren positief online, dus misschien ga ik het blijven aanbrengen zoals beschreven staat (meerdere keren per week zoals een antiperspirant).
Ben al bijna een jaar bezig om een plekje te krijgen, maar het is gelukt hoor Wel pas in juni, dus duurt nog wel even
De Nieuwe Winkel **
Leuk, veel plezier!
Lang leve farmacie verzorgingsproducten
Ik weet natuurlijk niet welke cupmaat je hebt maar ik hebhet topje hiervan die ik niet meer pas! Laat maar weten
Nieuwe MTG cards
Voor in mijn kattendeck, in foil
Voor in mijn verzameling kattenkaarten, in foil
Ennn voor in mijn laatst gebouwde deck (want anime art)
Wat lief! Heb er inmiddels 4 maten van geprobeerd en zit allemaal niet goed genoeg bij de cup dus Freya is mijn pasvorm denk ik gewoon niet