Heb je ze al naar de schoenmaker gebracht? Dat schijnt ook te helpen.
Nee, ik denk steeds ‘op een gegeven moment zullen die hielen écht wel zachter/soepeler worden’.
Wat kan de schoenmaker doen om het wat losser te maken? Ik weet niet waar ik precies om moet vragen en ben bang dat ze me voor gek verklaren.
Je hielversteviging ‘breken’
Dit kan je ook zelf proberen overigens (oa door verwarmen en de hele avond duwen of je hiel op een stokeinde zetten en dan kracht zetten)
@Sok nog een toevoeging: een schoenmaker heeft oa een knobbeltang. Dat effect kan je een beetje nabootsen met een stokeinde als je er kennis van hebt. Knobbeltang is plaatselijker. Of hij slaat met een hamer de versteviging uit terwijl de schoen op een soort metalen nepvoet (een drievoet) staat. Dit kan ook in de betere schoenwinkel als de medewerkers een beetje opgeleid zijn
Ja, dat helpt bij mij.
Wat ik ook vaak hoor nu is de wonderbalm gebruiken van docs. Of ze invriezen met diepvrieszakken waar je water in hebt gedaan.
Ik heb mijn normale Docs ingelopen met siliconen hielbeschermers.
Ik wil die tas al een jaar en heb hem nu met 35% korting kunnen krijgen

En een trui voor de herfst.
Waar is die trui van? Ik zoek al een tijdje zoiets
& other stories. De kleur is echt prachtig!
Oh super! Daar ga ik dan zeker even kijken
Wat een fijne korting op de coach tas! Waaaaaar?
Odelia long coat van Modström. Ik heb al een winterjas van dit merk waar ik heel blij mee ben en zocht al een tijdje een mooie tussenjas. Met 50% korting via de Boozt outlet
Sarenza maar is nu voorbij helaas! Was maar 24 uur
Ik zocht nog een leuk cocktailboek en deze paste daar helemaal bij en die linker is superschattig met veel vegan alternatieven