Oh super! Daar ga ik dan zeker even kijken
Wat een fijne korting op de coach tas! Waaaaaar?
Odelia long coat van Modström. Ik heb al een winterjas van dit merk waar ik heel blij mee ben en zocht al een tijdje een mooie tussenjas. Met 50% korting via de Boozt outlet
Sarenza maar is nu voorbij helaas! Was maar 24 uur
Ik zocht nog een leuk cocktailboek en deze paste daar helemaal bij en die linker is superschattig met veel vegan alternatieven
Ik ben nu zo’n 2,5 week in VS en had bedacht dat ik wel wat leuks mocht kopen voor mezelf. Ik kon alleen NIKS vinden, zelfs niet in NYC. Tot gister. Er is een stadje genaamd Cold Spring waar we al langer heen wilde, maar iedere keer als we erheen konden waren de winkels dicht. Maar gister dus niet en gingen we erheen. Ik had in de tussentijd allang opgegeven iets leuk te vinden, wat ik prima vond want dat scheelt weer geld.Totdat ik tegen een vintage winkeltje aanliep waar ik bijna alles leuk of mooi vond. Ik heb er 2 broeken gekocht (moet ze wel aanpassen, as usual), een jaren '50 fluwelen jack en een jaren '70 top. Ik was echt heel blij, dit was zo’n mooie winkel waar ze duidelijk met aandacht en detail de kleding uitzoeken en kwaliteit echt belangrijk vinden.
En nog een honorable mention voor deze jas (jaren '60) en leren jack (jaren '70). Ik was in eerste instantie compleet verliefd op de jas, maar helaas te groot. Leren jack zat perfect, maar ik draag zelden dat soort dingen dus besloten te laten hangen (al nu wel lichte spijt).
Fucking mooi
Nog een eerlijke review na een maand:
Ik vind het echt een geweldig ding. Ik begin normaal gesproken op thuiswerkdagen rond 7.00 met werken zodat ik van 7.00-9.00 in rust mijn eigen to do list kan wegwerken voordat de rest van mijn team online is, dus geen zin om tijd te maken om te lopen voor ik begin met werken. En de walking pad is echt ideaal hiervoor.
Vind het ook chill voor regenachtige dagen omdat ik regen haat en anders (zelfs in een weekend) niet meer dan 1000 stappen heb.
Tot nu toe ben ik op al mijn thuiswerkdagen echt gaan lopen, en anderhalfuur lopen levert me ongeveer 10.000 stappen op (inmiddels ben ik gewend aan dit ding en loop ik op 4 km/h per uur). Maar na een half uur lopen ben ik wel al redelijk sweaty dus je moet het echt plannen dat je daarna nog even kan douchen/opfrissen. Ik vind het dus niet zo makkelijk als op tiktok waar ze dit non stop even tussendoor doen voor 40 minuten ofzo.
Ook na kantoordagen (als het nu al donker is of regent) vind ik het top dat ik even 30 minuten kan lopen om mijn stappen aan te vullen.
Wel twee remarks:
- Ik zou dit never nooit in een meeting gebruiken want je ziet jezelf echt bewegen en het is afleidend (tenzij je meetings zonder camera hebt, dan is het top (mits je een goede koptelefoon hebt)
- Ik heb wel echt een baan waarbij het makkelijk is dit te doen: in de ochtend schrijf ik vaak werkspecificaties voor developers, of werk ik powerpoints/excellen uit. Ik weet niet of dit voor elke baan zo makkelijk te combineren is met lopen.
Oh en dit klinkt echt obsessief maar dat is het niet want ik heb echt een hele lui kantoorbaan waarin ik ofwel thuiswerk en het huis letterlijk niet hoef te verlaten of met de auto naar kantoor ga (0 beweging want de auto moet letterlijk naast de lift geparkeerd worden) en daar ook niet heel veel stappen zet. Dus moet echt mijn best doen om een beetje minimale beweging te krijgen.
Wat een uitvinding! Ik ben om
Verbruikt het veel energie?
Hoe duur is de walking pad en welk merk
Trui is The Frankie Shop, rest bij Skins gekocht. Body olie van een samenwerking van m’n 2 favo merken, en 2 badolies en gezichtsspray
Want nooit genoeg (zwarte) zonnebrillen
En erg goede aanbieding (bij een Duitse webshop, met nog 10% extra vandaag )
Is dit de Saint Laurent?
Yes! De Kate. Heb hem de afgelopen paar weken meerdere keren gepast en ben echt verliefd. En toen ik bij een googlerondje deze aanbieding tegenkwam kon ik hem niet meer weerstaan