Ik ben nu zo’n 2,5 week in VS en had bedacht dat ik wel wat leuks mocht kopen voor mezelf. Ik kon alleen NIKS vinden, zelfs niet in NYC. Tot gister. Er is een stadje genaamd Cold Spring waar we al langer heen wilde, maar iedere keer als we erheen konden waren de winkels dicht. Maar gister dus niet en gingen we erheen. Ik had in de tussentijd allang opgegeven iets leuk te vinden, wat ik prima vond want dat scheelt weer geld.Totdat ik tegen een vintage winkeltje aanliep waar ik bijna alles leuk of mooi vond. Ik heb er 2 broeken gekocht (moet ze wel aanpassen, as usual), een jaren '50 fluwelen jack en een jaren '70 top. Ik was echt heel blij, dit was zo’n mooie winkel waar ze duidelijk met aandacht en detail de kleding uitzoeken en kwaliteit echt belangrijk vinden.
En nog een honorable mention voor deze jas (jaren '60) en leren jack (jaren '70). Ik was in eerste instantie compleet verliefd op de jas, maar helaas te groot. Leren jack zat perfect, maar ik draag zelden dat soort dingen dus besloten te laten hangen (al nu wel lichte spijt).