Show je laatste aankopen #10

Ik ben nu zo’n 2,5 week in VS en had bedacht dat ik wel wat leuks mocht kopen voor mezelf. Ik kon alleen NIKS vinden, zelfs niet in NYC. Tot gister. Er is een stadje genaamd Cold Spring waar we al langer heen wilde, maar iedere keer als we erheen konden waren de winkels dicht. Maar gister dus niet en gingen we erheen. Ik had in de tussentijd allang opgegeven iets leuk te vinden, wat ik prima vond want dat scheelt weer geld.Totdat ik tegen een vintage winkeltje aanliep waar ik bijna alles leuk of mooi vond. Ik heb er 2 broeken gekocht (moet ze wel aanpassen, as usual), een jaren '50 fluwelen jack en een jaren '70 top. Ik was echt heel blij, dit was zo’n mooie winkel waar ze duidelijk met aandacht en detail de kleding uitzoeken en kwaliteit echt belangrijk vinden.

En nog een honorable mention voor deze jas (jaren '60) en leren jack (jaren '70). Ik was in eerste instantie compleet verliefd op de jas, maar helaas te groot. Leren jack zat perfect, maar ik draag zelden dat soort dingen dus besloten te laten hangen (al nu wel lichte spijt).

57 likes

Fucking mooi

4 likes

Gezwicht, klein verjaardagscadeautje voor mezelf.

29 likes

Nog een eerlijke review na een maand:

Ik vind het echt een geweldig ding. Ik begin normaal gesproken op thuiswerkdagen rond 7.00 met werken zodat ik van 7.00-9.00 in rust mijn eigen to do list kan wegwerken voordat de rest van mijn team online is, dus geen zin om tijd te maken om te lopen voor ik begin met werken. En de walking pad is echt ideaal hiervoor.

Vind het ook chill voor regenachtige dagen omdat ik regen haat en anders (zelfs in een weekend) niet meer dan 1000 stappen heb.

Tot nu toe ben ik op al mijn thuiswerkdagen echt gaan lopen, en anderhalfuur lopen levert me ongeveer 10.000 stappen op (inmiddels ben ik gewend aan dit ding en loop ik op 4 km/h per uur). Maar na een half uur lopen ben ik wel al redelijk sweaty dus je moet het echt plannen dat je daarna nog even kan douchen/opfrissen. Ik vind het dus niet zo makkelijk als op tiktok waar ze dit non stop even tussendoor doen voor 40 minuten ofzo.

Ook na kantoordagen (als het nu al donker is of regent) vind ik het top dat ik even 30 minuten kan lopen om mijn stappen aan te vullen.

Wel twee remarks:

• Ik zou dit never nooit in een meeting gebruiken want je ziet jezelf echt bewegen en het is afleidend (tenzij je meetings zonder camera hebt, dan is het top (mits je een goede koptelefoon hebt)
  • Ik heb wel echt een baan waarbij het makkelijk is dit te doen: in de ochtend schrijf ik vaak werkspecificaties voor developers, of werk ik powerpoints/excellen uit. Ik weet niet of dit voor elke baan zo makkelijk te combineren is met lopen.

Oh en dit klinkt echt obsessief maar dat is het niet want ik heb echt een hele lui kantoorbaan waarin ik ofwel thuiswerk en het huis letterlijk niet hoef te verlaten of met de auto naar kantoor ga (0 beweging want de auto moet letterlijk naast de lift geparkeerd worden) en daar ook niet heel veel stappen zet. Dus moet echt mijn best doen om een beetje minimale beweging te krijgen.

55 likes

Wat een uitvinding! Ik ben om

2 likes

Verbruikt het veel energie?

5 likes

Hoe duur is de walking pad en welk merk

2 likes

Trui is The Frankie Shop, rest bij Skins gekocht. Body olie van een samenwerking van m’n 2 favo merken, en 2 badolies en gezichtsspray

15 likes

Want nooit genoeg (zwarte) zonnebrillen :sunglasses:
En erg goede aanbieding (bij een Duitse webshop, met nog 10% extra vandaag :ok_hand:t3:)

25 likes

Is dit de Saint Laurent? :heart_eyes:

3 likes

Yes! De Kate. Heb hem de afgelopen paar weken meerdere keren gepast en ben echt verliefd. En toen ik bij een googlerondje deze aanbieding tegenkwam kon ik hem niet meer weerstaan

5 likes

Pakkie

20 likes

^ Dit was 10 april. We zijn nu vijf maanden en drie (DRIE!!!) bezorgpogingen verder en ik heb nog altijd geen tv-meubel.

Serieus, koop NOOIT iets bij Goossens. Wat een incapabel volkje!

13 likes

Huh, hoezo mislukken ze dan? Is je meubel beschadigd? Wij hebben ook intens veel gezeik gehad met ons tv meubel. 6 afspraken gehad en 1 telefonische ruzie. Maar uiteindelijk is het opgelost en zijn we nu wel blij met het meubel zelf.

3 likes

Rok van Asos Design:

Pannen met 35% korting bij Hema:

12 likes

De levering mislukt steeds.

Eerste keer was de bezorger ziek. Geen probleem, we verplaatsen de datum.

Er komt vervolgens geen bevestiging, geen tijdsindicatie… En de dag van de tweede poging tot levering besluit ik toch effe te bellen met de klantendienst. “De levering is gepland voor overmorgen.”
Ik steek mijn hand ervoor in het vuur: zij hebben het verkeerd genoteerd. (Ik heb 6 jaar in een dokterspraktijk gewerkt en mijn beroepsmisvorming zorgt ervoor dat ik elke afspraak telefonisch zeven keer herhaal.)

Dus, een nieuwe levering gepland. Gisteren was de dag. Tijdsindicatie: 13:45 tot 15:45, niemand gezien, niks gehoord. Om 16:30 besluit ik de klantendienst te bellen, want ik heb een afspraak. “Ze zijn onderweg naar u, in 5 minuutjes zijn ze daar.” Als het gewoon een levering was, prima. Maar het meubel moet ook aan de muur gemonteerd worden, dus als ik wacht, ben ik te laat op mijn afspraak. Ik zeg dat ik mijn aanbetaling terug wil.

Toen deed het vrouwtje van de klantendienst ontzettend neerbuigend (“Nou u bent wel heeeul erg boos!” Ja no shit sherlock) en heb ik gezegd dat ik mijn aanbetaling terug wil want ik ga nooit naar dat klotemeubel kunnen kijken zonder te denken aan wat voor 'n strijd de aankoop was. Ze bleef door me heen ratelen dus toen heb ik opgehangen en een mailtje gestuurd om schriftelijk vast te leggen dat ik terugbetaald wil worden.

Heb al een ander meubel op het oog, van een bedrijf waar ik wél goede ervaringen mee heb. Maar dus eerst proberen mijn geld terug te krijgen.

7 likes

Ze zijn heel moeilijk met het annuleren van een order die staat! Wij hebben hier ook een tijdje over getwijfeld namelijk. En eens, de klantenservice is echt hondsbrutaal. Ik heb uiteindelijk boos opgehangen en mijn visite was in shock over hoe deze vrouw tegen mij communiceerde. Ik begrijp helemaal dat je ervanaf wilt zien. Balen dat het zo’n mega teleurstelling is.

5 likes

Wow, snap dat je daar idd nooit meer wat mee te maken wilt hebben…

5 likes

In nmr 6

Altijd op zoek naar de heilige mascara en liptint

14 likes

Die liptints zijn me favo. Ze zijn alleen niet zo lang glossy.

3 likes