Show je laatste aankopen #10

Wauw met een link die niet werkt. Maarrr zie je hoe snel ze opeens kunnenreageren haha. Nu doorpakken en laat die fuckers maar even flink zweten.

Ik zou zelf echt een punt maken over het feit dat de link niet werkt, dat dit de zoveelste bevestiging is dat ze hun deel van de overeenkomst niet nakomen en dat jij verder geen relaas ziet in het doorzetten van deze aankoop (maar dan ff beter geformuleerd). Je moet je geld terug en wel zonder verder oponthoud van hun kant. Pure oplichterij dit!

4 likes

Het is gelukt!! Heb een ontzettend passief-agressieve vrouw aan de telefoon gehad en ik werd er PISLINK van maar ze heeft m’n bankrekeningnummer genoteerd en ik krijg mijn geld terug.

Ik heb haar gevraagd om het nummer opnieuw voor te lezen en toen ze het herhaalde flapte ik er “WAUW dit is het eerste dat jullie goed doen!!” uit :joy: Echt zo’n gesprek dat gaat op de manier dat je jezelf achteraf inbeeldt. Ik ben trots op mezelf.

Ik denk dat de opname van dit gesprek nog wel eens gedeeld kan worden op hun interne communicatiekanalen hahahaha

71 likes

Een van mn eerste banen was dit doen op techbro forums :joy: begon dan wel altijd eerst met een paar weken meeposten, amateur praktijken dit.

4 likes

Yeeyyy gelukkig, hopelijk is het snel binnen. Goed gedaan

4 likes

Haha goedzo :clap: dat moet lekker voelen. En zo snel geregeld hahaa

5 likes

Oh dat vind ik ook hoor, absoluut! Mijn eerste gesprek met hen was ook super vriendelijk. Tweede was beleefd maar summier. En vanaf daar ging het de foute kant uit :joy:

Ik houd in elk geval mijn bankrekening goed in de gaten. En dan ga ik denk ik bij Juntoo bestellen. Daar komt mijn bank vandaan en dat ging gewoon goed.

5 likes

:eyes: :eyes: :eyes:

Dus wie begon er ook al weer als eerst over het forumbadje?
En die spijker-/meditatiemat?

2 likes

30 likes

Review van deze mascara: 0/5, would not recommend. De krul zakt meteen uit m’n wimper (gebeurd normaal niet) en ik had een hele goth-situatie onder mijn ogen na een dag thuiswerken (was niet eens buiten gaan lopen oid). Ben vandaag weer naar de ici paris gegaan om mijn oude vertrouwde lancome mascara te kopen.

3 likes

Klopt deze loopt ontzettend uit. Ben ook weer terug naar Lancome Hypnose Drama.

3 likes

Vroeg verjaardagscadeau aan mijzelf :partying_face:

43 likes

19 likes

13 likes

Voor mijn vader als verjaardagscadeau! Hij krijgt ook nog twee fotos via whatsapp van zijn egeltje.

99 likes

Bennie :pleading_face:

15 likes

Omoe heeft geen zin meer in kramp in d’r hand :older_woman:t2:

24 likes

Met @Ludo en zonder Bowien

19 likes

Hier ga je heel veel plezier van hebben!

4 likes

Zin an!

3 likes

Ziet er uit als een handig model! Ben benieuwd naar een review!