Show je laatste aankopen #10

De bedoeling is ook nog eens dat je op die plank zit en het tussen je benen de standaard is. Mooi want ik borduur het liefste op de bank

3 likes

Dat idee had ik al door de plank. Ik heb er een gehad met één plank en dan vooruit. Die vond ik niet zo fijn. Daarna eentje die je in elkaar zet voor op tafel bijv. Die moet ik na mijn verhuizing nog steeds in elkaar zetten. Te lui voor vier schroeven.

Nu voornamelijk vanuit de hand :joy:

6 likes

Wil je laten weten hoe die eerste twee zijn? Zien er mooi uit!

Ik heb geen idee nog maar er zijn hier en daar al wat filmpjes!

https://youtu.be/fIwBMFa4V9o?si=1I1XgCc6tjF-VL-e

4 likes

Die is inderdaad echt drama. Ik had hem voor mijn bruiloft gekocht op aanraden van de verkoopster, met nog een paar andere dingen. Ik zei nog, ik heb vette oogleden. Ze zei toen stel je bent niet tevreden dan breng je hem terug met de klacht dat je er allergisch voor bent. Denk dat ze haar target moest halen.

3 dagen later heb ik hem geretourneerd en mijn favo mascara van urban decay gekocht.

1 like

Kerst en oud/nieuw (vuurwerkvrij park) in Duitsland :grin:

64 likes

Deze jurk & riem voor een feest

67 likes

Goede aankoop! Zou je willen delen waar dit is?

3 likes

@Marsepein het jasje! Kon alleen foto’s met mannen vinden maar hij is unisex
En mijn amerika make up bestelling via mijn zus

12 likes

16 likes

Bovenste koos mijn dochter uit. Onderste 2 zijn cadeautjes voor een vriendin.
Gekocht bij Lush.

24 likes

Oeh die is echt heel tof! Goeie vondst!

3 likes

Fijn dat je het nog kon retourneren! Was het toevallig bij de Bijenkorf?

3 likes

Ja

5 likes

Omg die laatste lijkt op arretjescake.

11 likes

Kickstarter-project gebackt en daarmee een supertoffe set van deckboxes ‘besteld’ met kimonostoffen voor mijn Magic kaarten:
5a334fe8632a9809dfe2b859f33fa2ae_original

13 likes

Heel mooi! Heb ook ooit zo’n kleur gedragen voor de bruiloft van mijn beste vriendin. Staat zo classy

3 likes

Wat een tof jasje. Waarvan?

3 likes

Huf

1 like

Huisslippers :joy:
Nog nooit gehad, maar ik krijg een nieuwe vloer en mijn sokken zien er niet uit. Dus hopelijk hou ik zo schone sokken en een schone vloer

33 likes