Converse x DRKSHDW TURBOWPN
Acne en bij de Bijenkorf was de prijsverhoging er nog niet door, dus girl math; bijna gratis.
Ik liep langs de sjaals en ik was aan het klagen dat ze weeeeer geen donkergroene in de collectie hadden, en toen zag mijn vriend deze en was ik verkocht. Ik zei nog: dit had je niet moeten zeggen.
Welke prijsverhoging voor de Acne sjaal komt eraan dan? Misschien een goed excuus om er nog eentje aan te schaffen hehe
Alle classic narrows zijn op de Acne site nu 170 euro en de brede (oversized heten ze nu geloof ik) 200 euro. Ik heb de narrow voor 150 kunnen kopen in de Bijenkorf nog afgelopen weekend.
Ik heb mijn eerste brede Canada ooit voor 120 gekocht.
En ja, altijd goed excuus haha.
Love barefoot schoenen! Ik wil echt geen andere schoenen meer aan sinds ik ze heb haha
Jij durft
Ja en tegenwoordig zijn ze best heel leuk. Vroeger was het veel opvallender zeg maar, maar ik draag ook teenschoenen en dat is wel opvallender dan deze veterlaars haha
Ok, die hebben gewoon met hun hoofd op het toetsenbord geramd om een merknaam te verzinnen
Dank je.
Uhm, onderaan de armen zit de stof vrij strak. Je kan de mouwen nog wel vrij makkelijk een klein stukje naar boven doen, maar wil je echt tot boven je ellebogen, dan moet je wat meer moeite doen en dan wijd je de stof natuurlijk behoorlijk uit.
Ik hoop dat dat een antwoord op je vraag is, haha
Dank je wel!
lemon buttermilk thee van sing tehus
met mezelf afgesproken dat ik stop met koffie drinken omdat ik koffie eigenlijk helemaal niet lekker vind en thee wel en ik daarom alleen de beste thee verdien
overigens meteen helemaal geinteresseerd om niets meer met mn studie te doen en thee sommelier te worden in plaats daarvan
Ik vind de gewone Alien ook best lekker eigenlijk.
Gebaksbordjes van Diane von Fürstenberg x H&M Home:
Collectie uit 2021 maar destijds was ik te laat en heb ik ze gemist. Na een tijdje zoeken alsnog tweedehands gevonden.
Een vriendin van mij heeft een thee sommelier opleiding gedaan paar jaar terug en zij vond dat superleuk! Als ik met haar in een theewinkel ben vind ik het ook echt geinig om haar te horen praten met het personeel over allemaal niche thee dingen
Mag ik vragen wat je nu van deze broek vindt? Ik zoek een soortgelijke broek en zie steeds deze, vind hem heel mooi maar ook duur dus ben benieuwd of hij het echt waard is? En of je je gebruikelijke maat hebt gekocht?
Hij is het geld niet waard.
Hij zit lekker hoor! Maar waar de asana een brede band in de taille heeft, heeft deze een dunnere band, daardoor is de shaping rondom mijn buikje minder en dat zie je. En hij kruipt omhoog.
De stof is ook dunner dan de asana.
Ik vind de uncuffed asana een betere optie als dagelijkse broek. (Draag ik nu)
Voor de maten, als je jezelf opmeet dan klopt de tabel op de website.
Ah ok, thanks! Dan bedoel je de asana jogger toch? Ik wil juist een wijde broek maar dan laat ik deze even voor wat het is!
Ik zou voor de only suki life gaan. Die vallen wel groot, maatje kleiner past mooi bij mij.