Gebaksbordjes van Diane von Fürstenberg x H&M Home:
Collectie uit 2021 maar destijds was ik te laat en heb ik ze gemist. Na een tijdje zoeken alsnog tweedehands gevonden.
Gebaksbordjes van Diane von Fürstenberg x H&M Home:
Collectie uit 2021 maar destijds was ik te laat en heb ik ze gemist. Na een tijdje zoeken alsnog tweedehands gevonden.
Een vriendin van mij heeft een thee sommelier opleiding gedaan paar jaar terug en zij vond dat superleuk! Als ik met haar in een theewinkel ben vind ik het ook echt geinig om haar te horen praten met het personeel over allemaal niche thee dingen
Mag ik vragen wat je nu van deze broek vindt? Ik zoek een soortgelijke broek en zie steeds deze, vind hem heel mooi maar ook duur dus ben benieuwd of hij het echt waard is? En of je je gebruikelijke maat hebt gekocht?
Hij is het geld niet waard.
Hij zit lekker hoor! Maar waar de asana een brede band in de taille heeft, heeft deze een dunnere band, daardoor is de shaping rondom mijn buikje minder en dat zie je. En hij kruipt omhoog.
De stof is ook dunner dan de asana.
Ik vind de uncuffed asana een betere optie als dagelijkse broek. (Draag ik nu)
Voor de maten, als je jezelf opmeet dan klopt de tabel op de website.
Ah ok, thanks! Dan bedoel je de asana jogger toch? Ik wil juist een wijde broek maar dan laat ik deze even voor wat het is!
Ik zou voor de only suki life gaan. Die vallen wel groot, maatje kleiner past mooi bij mij.
I did it
Helemaal naar de hydratering.
Ik weet niet of je in de buurt van Amsterdam woont, maar in de winkel kun je het gratis korter laten maken. Dat stond iig op de zak toen ik m kreeg!
Verder ben ik 174 en als ik platform sneakers of een blokhak aanheb valt ie net op de grond.
Mono Docs met korting bij Zalando, nu nog 115 euro
Dit zeker.
omg kun je laten weten hoe die bevalt?
Waar is de witte blouse van alsjeblieft?