Show je laatste aankopen #10

En deze geweldige broek

53 likes

Ik heb dus laatst zon broek gekocht in de sale en ik ben er echt opeens een hot babe in en nu wil ik er dus nog een (gewoon een zwarte) maar ik vind het zo debiel om 100 euro neer te leggen voor een legging. Maar ja ik weet ook dat ik er deze herfst en winter ik zou wonen dus ga het verdorie toch doen. Echt zo jammer.

6 likes

Waar is je broek van?

3 likes

Lee

4 likes

Converse x DRKSHDW TURBOWPN

7 likes

&other stories

&other stories

Acne en bij de Bijenkorf was de prijsverhoging er nog niet door, dus girl math; bijna gratis.
Ik liep langs de sjaals en ik was aan het klagen dat ze weeeeer geen donkergroene in de collectie hadden, en toen zag mijn vriend deze en was ik verkocht. Ik zei nog: dit had je niet moeten zeggen.

44 likes

Welke prijsverhoging voor de Acne sjaal komt eraan dan? Misschien een goed excuus om er nog eentje aan te schaffen hehe

2 likes

Alle classic narrows zijn op de Acne site nu 170 euro en de brede (oversized heten ze nu geloof ik) 200 euro. Ik heb de narrow voor 150 kunnen kopen in de Bijenkorf nog afgelopen weekend.

Ik heb mijn eerste brede Canada ooit voor 120 gekocht. :pleading_face:

En ja, altijd goed excuus haha.

6 likes

Love barefoot schoenen! Ik wil echt geen andere schoenen meer aan sinds ik ze heb haha

3 likes

afbeelding

11 likes

Jij durft

20 likes

image

10 likes

Ja en tegenwoordig zijn ze best heel leuk. Vroeger was het veel opvallender zeg maar, maar ik draag ook teenschoenen en dat is wel opvallender dan deze veterlaars haha

4 likes

Ok, die hebben gewoon met hun hoofd op het toetsenbord geramd om een merknaam te verzinnen

5 likes

Dank je.

Uhm, onderaan de armen zit de stof vrij strak. Je kan de mouwen nog wel vrij makkelijk een klein stukje naar boven doen, maar wil je echt tot boven je ellebogen, dan moet je wat meer moeite doen en dan wijd je de stof natuurlijk behoorlijk uit.

Ik hoop dat dat een antwoord op je vraag is, haha :smiley:

3 likes

Dank je wel!

6 likes

lemon buttermilk thee van sing tehus

met mezelf afgesproken dat ik stop met koffie drinken omdat ik koffie eigenlijk helemaal niet lekker vind en thee wel en ik daarom alleen de beste thee verdien

overigens meteen helemaal geinteresseerd om niets meer met mn studie te doen en thee sommelier te worden in plaats daarvan

40 likes

:relieved::tipping_hand_woman:t4:

Ik vind de gewone Alien ook best lekker eigenlijk.

5 likes

Gebaksbordjes van Diane von Fürstenberg x H&M Home:

Collectie uit 2021 maar destijds was ik te laat en heb ik ze gemist. Na een tijdje zoeken alsnog tweedehands gevonden. :partying_face:

52 likes

Een vriendin van mij heeft een thee sommelier opleiding gedaan paar jaar terug en zij vond dat superleuk! Als ik met haar in een theewinkel ben vind ik het ook echt geinig om haar te horen praten met het personeel over allemaal niche thee dingen

8 likes