In mn derde week promotie gemaakt dus even een werktas gekocht
Aged like milk
Ach dat soort misgunners heb je er vaak tussen zitten hier toch, niks nieuws, zure mensen op dit forum.
Oh, ik vernam gisteren nog van een mod dat het duimpje hier voor was uitgevonden.
Ik misgun niet. @Nysmn Het is gewoon een lichte ergernis van mij als iemand hier* alleen komt om heel specifieke dingen te droppen en daarna weer weggaat. Maar why bother. Er worden hier 1000 duimen per dag uitgedeeld.
Edit:
*Dit forum. Niet dit topic.
Heel specifieke dingen droppen? Dit is letterlijk het topic show je aankopen.
Ja ik heb het ook niet specifiek over jou hoor maar gewoon over alle mensen die duimpjes uitdelen in dit topic.
Dan denk ik van kom hier dan niet als bepaalde aankopen van bepaalde mensen je irriteren.
Volgens mij gaat de ergernis niet over de aankopen zelf maar meer over het feit dat @oversized eigenlijk nooit interactief meepost op het forum maar alleen haar dure aankopen laat zien of laat weten naar welk duur restaurant of feestje ze gaat. Soort dagboekposter dus maar dan met foto’s
Zou kunnen, in dat geval snap ik het ook wel.
Maar zie het zo vaak hier dat mensen irritant doen over andermans aankopen. Net zoals die regenbroek toen, laat iemand lekker. Anderzijds moet je het misschien ook niet op een forum droppen als je geen commentaar wil, maar snap gewoon niet dat mensen er blij van worden om dan een duimpje te gaan geven.
Ja de enige dagboek posts die niet irritant zijn dus
een hele originele ook nog!
Omgggg
Wauw
Ik begrijp oprecht niet hoe mensen zich hieraan kunnen ergeren. Ik vind haar posts net leuk. Als je het niet boeiend vindt, scroll er dan gewoon voorbij.
Is toch niet heel moeilijk te begrijpen waarom sommigen dat irritant vinden? Ik vind het overigens niet storend, maar kan snappen dat andere mensen vinden van wel.
Mensen die bijvoorbeeld alleen hun dateverhalen kwamen droppen en verder nooit op anderen reageren worden hier ook als storend gezien. Mensen die hun ‘dure leven’ laten zien en verder weinig interactie hebben zie ik niet als anders tbh.
Edit; dat mensen zich er enigszins aan storen snap ik dus wel, dat het mensen zodanig irriteert dat ze vervelend willen doen middels duimpjes of stomme reacties snap ik dus niet! Zo moeilijk is het niet om die lichte irritatie binnen te houden. Want inderdaad als iets je niet boeit kun je gewoon verder scrollen.