Show je laatste aankopen #10

Grappig dat er telkens bij benadrukt moet worden dat haar leven en de dingen ze koopt ‘duur’ is/zijn. Klinkt eerder als jaloezie.

15 likes

Zijn niet mijn woorden he, daarom de “”, ik ben het daarin met je eens.

2 likes

Zo leeuk! Heb die in het zwart, past best nog wat in :blush:

3 likes

Er was weer een goede sale met gratis sampels… Dus heb even een voorraad en eindelijk creatine. Nou mag ik geen sport shit meer kopen tot het op is.

11 likes

Lekker farten meid. Veel plezier!

6 likes

Ik was hier dus bang voor maar heb hier helemaal geen last van haha. En dat terwijl ik bijna zelf verander in een eiwit.

2 likes

Maar het gaat toch helemaal niet om de aankoop, maar dat ze op het forum in twee verschillende topics op 1 dag vertelt dat ze binnen 3 weken promotie heeft gemaakt. Je kan ook gewoon de tas posten, of zeggen dat je promotie hebt gemaakt, maar het is wel zo’n verkapte brag om ook in dit topic te zeggen dat het binnen 3 weken was. Good for you, maar totaal irrelevant en gewoon een brag. Ik snap dat dat irritant gevonden kan worden.

4 likes

Ik vind mensen wel echt te gevoelig op dat gebied. Laat mensen lekker opscheppen als het überhaupt opscheppen is want ik vind dat teveel hier ook wordt gezien als opscheppen. Waarom mogen we niet over onszelf opscheppen dan? Als je binnen 3 weken ergens promotie maakt is dat toch ook top?

82 likes

Ik vind dat altijd zo hypocriet. Aan de ene kant collectief roepen “doorbreek het glazen plafond”, “yasss you go queen” maar aan de andere kant er niet tegen kunnen dat iemand haar professioneel succes hier deelt. Ik vind dat zo misgunnend. Het is maar 2x, wat maakt het uit. Ik had het bv. niet gelezen in het andere topic dus vond het fijn (en relevant) om hier te lezen.

En als het je niet boeit: leef en laat leven.

94 likes

Yes heb je helemaal gelijk in en eens @flalamingo, elke vrouw een treetje omhoog is er eentje :blush:

6 likes

Dat is hartstikke goed en beter zij dan een man toch? :grimacing:

6 likes

het verbaast me dat het überhaupt mensen opvalt. als iemand zo onregelmatig post onthoud ik echt niet waar ze het over hebben

55 likes

Ik heb m ook en het is echt een chill ding!

3 likes

Influenced! :blush:

17 likes

Het verbaast mij vooral dat mensen serieus onthouden welke forummer wat heeft gezegd/geplaatst. Er zijn een aantal die heel veel posten, die zou ik nog herkennen. Maar van 99% procent zou ik bij God niet weten wat ze plaatsen.

46 likes

Mailtje gehad dat ze hem sukkelproof kunnen maken! :partying_face:

39 likes

Nou ik zou voor de zekerheid een helm, knie- en polsbeschermers erbij bestellen

5 likes

Of dit dragen?

17 likes

Is die grijze geribde trui (2e van boven, niet die off-shoulder) een beetje een lekker stofje? Ik kon m hier in de winkel niet vinden om even te voelen

4 likes

23 likes