Show je laatste aankopen #11

x2 Heattech longsleeve

Heattech joggingbroek (zwart)

x2 Heattech sokken

Allemaal Uniqlo. Zo kom ik de winter wel weer door. Die longsleeve heb ik er al een van, die is echt heel fijn onder truien als het koud is

14 likes

20 likes

Oké ik ben om, na maaaaanden twijfelen is dit wel echt een goeie deal. Besteld!

2 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Is deze vergelijkbaar met de Airwrap?

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Sieradentopic

Het waterdicht-laagje? Ja! Ze hebben hier een betaalde service voor en je kan een soort wasmiddel kopen wat een laagje achterlaat. Ik heb het tweede gedaan, prima resultaat. Kaat je daar informeren

Oeps spuit 11

4 likes

Ik ben echt benieuwd hoe die Glossier Rêve ruikt. Ik had hem al in m’n mandje gestopt, maar dan houden die 20 euro verzendkosten me toch weer tegen pff

8 likes

Dat is alleen voor express shipping. Voor bestellingen tot €65 is het €10 en daarboven gratis.

3 likes

Huh, bij mij is er geen optie om de express niet aan te klikken?

2 likes

Plus de koekjes

29 likes

Oh ik zie het nu ook. De vorige keer dat ik er bestelde kreeg ik het verschil terug. Ik weet niet meer hoe dat precies ging, volgens mij was het toen een fout in het systeem. Was wel wat langer geleden, toen had ik het nog bij een vriend in de UK laten bezorgen omdat ze nog niet naar Nederland verzonden.

4 likes

Die optie heb ik ook niet helaas :frowning:

5 likes

Ah jammer. Wel echt raar dat het verplicht is om voor die optie te gaan en ze op de website zetten dat je gratis verzending krijgt boven €65 :sweat_smile:

4 likes

Maisons du Monde
Denk dat ze mooi staan tegen de donkergroene muur. En nu kan ik eindelijk mijn gammele nachtkastje weggooien (de andere kant heeft op dit moment niet eens een nachtkastje, dus die gaat er helemaal op vooruit :smile:)

29 likes

Ohh toevallig heb ik deze week ook een Khujo gekocht, nu al zo blij mee!

1 like

Kobo Clara e-reader :heart:

54 likes

Same, zoveel zin in. Ze zijn al bezorgd bij een dhl punt maar die is maar tot 6 uur open dus dat red ik niet vandaag 🥹

5 likes

@Pudding @Rozabella ik had contact met Glossier via de mail en ze zeiden dat hun alcoholhoudende producten zoals parfum geclassificeerd worden als hazmat (hazardous material) en daardoor alleen met express delivery kunnen worden bezorgd om ervoor te zorgen dat ze bij je aankomen op de meest efficiënte en veilige manier. Wel jammer dat het zo duur is :sweat_smile:

6 likes

Dit inderdaad. Echt de aller fijnste jassen. Paste mn oude khujo niet meer en heb een nieuwe gekocht. Hatseflats nog een keer 180 euro maar zoooo waard. Nooit meer kou of tocht

5 likes