2x 1000 ML en 2x 700ML.
Leuke kleren, maar die broek lijkt echt heel erg op de verpakking van maldonzout!
Hahah ook duidelijk waar deze vero moda designer de inspiratie vandaan heeft gehaald
Sinds vrijdag uit ik geloof wel dat ik net de versie heb gekocht dit niet bij m’n andere delen passen maar goed ik had sowieso al een mix van uitgaves en mijn boekenkast is alles behalve esthetisch 🫠
Bovenste 2 behoren echt tot m’n favorieten! Benieuwd hoe je die webshop vindt qua levering en zo, dan weet ik of het wat is. Zit ook altijd op die webshop te browsen maar durf dan uiteindelijk toch niet te bestellen.
Woww dit wil ik!! Waar komt dit vandaan? Wat een geweldig kerstcadeau!
Ik heb deze ook voor onder de kerstboom gekocht! Ze zijn helaas wel prijzig; ze worden geproduceerd door een klein bedrijfje in Finland, Latimeria.
Vorig jaar heb ik dit bedrijfje op een beurs in Wenen leren kennen en toen ook deze saladebestekset gekocht:
Deze set wil ik volgend jaar ook vrienden cadeau doen die dan gaan trouwen!
Hongaarse ingrediënten om mee te koken. Ik ken alle producten behalve de pörköltcrème dus daar ben ik erg benieuwd naar. Die goulashcrème is zo smaakvol, en gebruik ik vaak. Gekocht bij De Smaak van Hongarije.
Wrap dress van Snag Tights. In juli reeds besteld, was een pre-order. Afgelopen weekend kwam de jurk binnen en ik ben er zo blij mee! Hij heeft zakken.
Momenteel staat hij niet meer op de site omdat hij uitverkocht is, maar soms komen artikelen weer op voorraad nadat mensen geretourneerd hebben. Hij heet ‘Wrap dress’ en is er momenteel wel in glitterstof / lurex.
Ik dacht eerst dat het skincare was of iig tubes met creme voor je gezicht of lichaam waren. Maar misschien zegt dat meer over mij.
Haha ik snap je Dat soort aankopen zie je natuurlijk regelmatig hier.
Als ik tubes koop zit er echter meestal voedsel in.
Misschien vind je bloomchic ook leuk. Zitten ook vaak zakken in.
Hahaha nee! Ik dacht dat het handcrème was tot ik de namen las. Goulash handcrème klinkt toch niet zo lekker
Ik vond goulash crème al zo wonderlijk voor een gezichtscrème
Same duurde echt even voor het kwartje viel.
Jaaaa… ik wil dus wel echt de Amerikaanse versie voor bij mijn andere delen, maar die is gewoon niet te krijgen hier. Van het weekend ff bij ABC kijken! Hopelijk hebben ze hem daar. Ik ben nog halverwege mijn reread… dus heb nog wel even.