Show je laatste aankopen #11

Oeh thanks!! Ga meteen kijken want ken het niet

7 likes

Ik had me daar ook bij neergelegd totdat ik m’n paarse wandelschoenen tegenkwam 🥹 ook heel veel reacties op gehad tijdens de Vierdaagse, blijkbaar valt het op als wandelschoenen niet zwart of bruin zijn

4 likes

Vanwege pijnklachten een loopband gekocht, zodat ik regelmatig korte stukjes kan lopen en gelijk kan stoppen zonder over m’n grenzen te gaan :ok_hand:t2:. Ik heb hem net een paar dagen en bevalt meteen zo goed :star_struck:

Valentijnscadeautje voor m’n man, controller houder van 1 van z’n favoriete games;

Ik ben bezig met deze serie (low budget) compleet te maken voor ik eraan begin, nu m’n 3e via Vinted gekocht (nog 4 delen te gaan :smiling_face_with_tear:);

9 likes

@August Ik kan deze inderdaad aanraden. Ik ben vooral fan van de hoge modellen, het lage model dat ik heb is wat stug. Mijne gebruik ik vooral voor het uitlaten van de hond (je houdt best lang droge tenen als je door de modder baggert), maar ik vond de hoge ook fijn voor de paar wandelvakanties die ik ermee heb gedaan.
Eerste keer heb ik de fout gemaakt ze bij Bever te kopen voor de volle mep, ik heb ze de keren daarna gekocht in de Adidas-outlet (laag model 35 euro en de hoge rond de 70 geloof ik).

5 likes

Gewoon meteen teruggaan naar de winkel! Bellen kan wel vervelend zijn als het heel druk is en je zal toch terug moeten gaan of je nou belt of niet. :slightly_smiling_face:

2 likes

Haha ik wist dat ik deze schoenen eerder had aangeraden, maar heb ze in 2021 gewoon ook al een keer aan jou aangeraden :joy::joy:

9 likes

Ben jij lang? De loopband ziet eruit alsof ie ook geschikt is voor langere mensen en je grotere passen kan nemen, maar misschien ligt het aan de productfoto.

3 likes

Ik ben 1.72, maar grote passen nemen vind ik wel wat lastig. Kan ook komen doordat ik eraan moet wennen nog.

3 likes

DANNER Mountain 600 Leaf Schoen Dames | Bever Ik heb een net andere (oudere wss) versie van deze! Ik draag ze in t najaar bijna dagelijks voor t wandelen met de hond, bevallen goed!

2 likes

Ik heb ook hoge Terrex waar ik blij mee ben. Vind ze nog steeds foeilelijk, maar ach…

2 likes

Omg Rembrandt a cancer like me :nail_care:t3::sparkles::dizzy:

6 likes

Tickets

19 likes

Ik ook, in Carré! Zo zin aan :star_struck:

2 likes

Ik ook! In Rdam met kerst :smiley:

6 likes

Kunsttulpen
Wel even water in gedaan zodat het echter lijkt haha

70 likes

image

Lelijk maar lekker warm

6 likes

Waar zijn deze van? Zien er mooi uit!

6 likes

Deze zijn van een plaatselijke winkel hier in het dorp
https://www.instagram.com/p/DFaMrRaNc-U/?igsh=amI4bGU0cmFxaGxp
Maar zie ze op meerdere plekken wel voorbij komen, oa online bij plek conceptstore

3 likes

Heb ze ook bij intratuin gezien

3 likes

Dankzij de tip van @Bailey :cheer:

31 likes