Want ik word knettergek van de geluiden in het Ov
Totaal unrelated maar waar is dat leuke speelkleed van?
Die is van volero.
Ah bij mij linkt ie naar een normale paperback. Misschien nu wel op
Nee, volgens mij moet hij er nog zijn. Vind je ‘m als je zoekt op ‘empyrean onyx storm deluxe edition’ op bol?
Ik had dus een M besteld. Maar ik had er niet helemaal rekening mee gehouden dat Spaanse vrouwen blijkbaar een stuk kleiner zijn.
Ik kreeg dit binnen het was letterlijk heel erg klein, meer een xxs. Mijn hoofd paste er niet eens door . Het was echt heel duur en ik heel erg balen. Heel gedoe om het terug te sturen. Ik heb uiteindelijk een voucher gekregen en nu maar een XL besteld ik de hoop dat het past (jurkje vorm trouwens ipv top). Dus mocht iemand er ooit bestellen: het valt klein.
Edit: een spaans merk Banoffee Bcn
Donner had hem ook online staan, dus misschien is ie daar nog op voorraad?
Ik heb hem net nog gezien in de stad. Limited edition.
Koopzondag morgen bij ons.
Zal ik voor je kijken?
Was voor het eerst in lange tijd weer voor mezelf kleding shoppen.
Nu ik nieuwe broeken heb gevonden, durf ik eindelijk een paar andere weg te doen, die ik eigenlijk niet meer mooi vind zitten.
Ben trouwens blij dat ik niets online heb besteld, want dan had ik op basis van de size charts de verkeerde maten besteld!
Broek aan:
Broek aan:
& @Disconnected thanks, zo werkte het inderdaad wel!
@Madam-Mikmak heb hem kunnen bestellen, maar toch bedankt
Leuk!
Ik zit alleen al 10 minuten te denken hoe je Hoa Hoa Hoa Hoaaaaa uitspreek?
Whoaah? Of Hooo-i-aaaa. Of Hoe-aaaaa?
Ik wou vragen of de salade schaal die Rosalie kapot knijpt inbegrepen is maar ik zie em volgens mij al in het raam staan.
Ik hoorde het kwartje vallen.
Jaaaa er zit een schaal bij!
Aaaah! Wat tof! Charlie Swan en Rosalie zijn nog best goed gelukt qua gelijkenis!