Show je laatste aankopen #11

Want ik word knettergek van de geluiden in het Ov

6 likes

Totaal unrelated maar waar is dat leuke speelkleed van?

2 likes

Die is van volero.

4 likes

https://www.bol.com/nl/nl/p/3-onyx-storm/9300000176430950/?bltgh=sgXifA9MK-xvndaRDtVJew.2_18.19.ProductPageUrl

7 likes

Leren jasje (Remain)

8 likes

Ah bij mij linkt ie naar een normale paperback. Misschien nu wel op

1 like

Nee, volgens mij moet hij er nog zijn. Vind je ‘m als je zoekt op ‘empyrean onyx storm deluxe edition’ op bol?

3 likes

Ik had dus een M besteld. Maar ik had er niet helemaal rekening mee gehouden dat Spaanse vrouwen blijkbaar een stuk kleiner zijn.
Ik kreeg dit binnen het was letterlijk heel erg klein, meer een xxs. Mijn hoofd paste er niet eens door :smiling_face_with_tear:. Het was echt heel duur en ik heel erg balen. Heel gedoe om het terug te sturen. Ik heb uiteindelijk een voucher gekregen en nu maar een XL besteld ik de hoop dat het past (jurkje vorm trouwens ipv top). Dus mocht iemand er ooit bestellen: het valt klein.

Edit: een spaans merk Banoffee Bcn

3 likes

Donner had hem ook online staan, dus misschien is ie daar nog op voorraad?

4 likes

De ring om mijn middelvinger. Wilde er graag een zonder steen, als toevoeging voor de andere 3 met.

13 likes

Ik heb hem net nog gezien in de stad. Limited edition.
Koopzondag morgen bij ons.
Zal ik voor je kijken?

2 likes

Was voor het eerst in lange tijd weer voor mezelf kleding shoppen.

Nu ik nieuwe broeken heb gevonden, durf ik eindelijk een paar andere weg te doen, die ik eigenlijk niet meer mooi vind zitten.

Ben trouwens blij dat ik niets online heb besteld, want dan had ik op basis van de size charts de verkeerde maten besteld!

Broek aan:

Broek aan:

20 likes

& @Disconnected thanks, zo werkte het inderdaad wel!

@Madam-Mikmak heb hem kunnen bestellen, maar toch bedankt :smiling_face:

4 likes

Hoa hoa hoa hoaaaa

50 likes

Leuk!

Ik zit alleen al 10 minuten te denken hoe je Hoa Hoa Hoa Hoaaaaa uitspreek?

Whoaah? Of Hooo-i-aaaa. Of Hoe-aaaaa?
:joy::joy:

11 likes

https://youtube.com/shorts/hcdUIQ67_Dk?si=sVIEj6Uquyu-Wqzr

10 likes

Ik wou vragen of de salade schaal die Rosalie kapot knijpt inbegrepen is maar ik zie em volgens mij al in het raam staan.

2 likes

Ik hoorde het kwartje vallen.

5 likes

Jaaaa er zit een schaal bij!

7 likes

Aaaah! Wat tof! :heart_eyes: Charlie Swan en Rosalie zijn nog best goed gelukt qua gelijkenis!

2 likes