60 procent nu bij kruidvat
Love delsey koffers! Heb er 3 (zowel hand carry als grote) en die gaan al meer dan 15 jaar met meerdere reizen per jaar mee, realiseer ik me nu!
Ahh wat super chill! Heb me echt suf gezocht en deze was super betaalbaar (met korting op bol) en ook nog eens leuk.
Is dit zo’n tussenmaat? Ik heb een vrij grote koffer en een handkoffer, maar zoek nog eentje die er wat tussenin zit voor een paar dagen weg in de zomervakantie.
Klopt dit is 66cm, deze wordt bij zowel KLM als Transavia geaccepteerd.
Ehhh worden andere maten als ruimbagage niet geaccepteerd dan? Ik vlieg bijna nooit, haha.
HEMA heeft ook goede koffers.
Nee, je moet kijken naar de regels voor ruimbagage. Als het groter is dan die afmetingen moet je vaak extra betalen.
Edit:
Gewoon even je airline + regels ruimbage op Google intikken en je vind de meest actuele informatie. Tussen KLM en Transavia zit bijvoorbeeld wel verschil maar deze valt wel bij beide onder de regels.
Serieuze vraag: word je niet heel nerveus van een witte bikini? Of ga je er niet in zwemmen
Ja, is voornamelijk om mooi te liggen aan het zwembad. Voor de zee is de bruine bikini meer geschikt, borsten zitten er mooi in en schijnt niet door. Ik ga de witte eens onder de kraan houden om te zien of die niet doorschijnt.
Maar ik trek geen baantjes en doe enkel aan pootjebaden
Ik heb de broek in een maat kleiner dan normaal besteld, denkende dat hij in het begin dus te strak zou zitten maar denk dat ik zelfs nog een maat kleiner moet dan als hij nog zo uitloopt?
Hij zit wel super lekker en een broek mag ook wel ietsje los zitten en fijn dat hij ook eens tussen m’n benen niet te strak zit maar ik heb best nog wat ruimte over:
Foto’s broek ik heb er wel echt een platte ass in maarja
Waar is het hoesje van?
Die heb ik op de markt in mijn woonplaats gekocht!
Wat een goede jeans! Ik heb ‘m ook gekocht
Ja hij zit wel echt onwijs mooi en lekker! Had jij je eigen maat of kleiner?
Ook kleiner! Maar zit sowieso bijna altijd tussen twee maten in
Ik heb hier de ‘bell’ variant van maar vind hem niet zó uitlopen hoor. Ja hij zit echt goed strak als ik hem aan doe net vers uit de was, maar loopt niet zoveel uit dat hij daarna echt te ruim zit. Vond bij mij één maar kleiner dan normaal perfect.
Heb echt heel veel gereist maar heb dit echt nog nooit meegemaakt. Ik heb echt een schandalig grote koffer en die is de afgelopen 12 jaar nog nooit nagemeten. Ken het enkel met handbagage.