Show je laatste aankopen #11

Ah ok, dan denk ik dat-ie zo wel goed zit!

5 likes

Nee joh voor ruimbagage heb je ook regels. Maar de meeste koffers vallen daar gewoon onder.

3 likes

In de echt grote koffers kan ook makkelijk veel meer dan 20-25 kg die bij economy is toegestaan. Als je business class reist kun je wel grotere koffers tot 32 kg meenemen. Een grondsteward(ess) aan een balie heeft niet de tijd om bagage ook op te meten, dus dat werd niet gedaan. Max gewicht was belangrijker. Airlines kunnen nu steeds makkelijk ook op afmetingen controleren, dan alleen op gewicht, omdat de selfservice bagage-apparaten de koffers ook kunnen scannen en opmeten. Dus deze afmetingen worden steeds belangrijker.

3 likes

Heb je de wide leg of bell variant hiervan? Die vouw kreeg ik ook bij de wide leg, bell sluit meer aan

2 likes

Eindelijk eens een echte lifehack​:joy::raised_hands:

2 likes

Ik zie de vouw geloof ik niet zo (of ik stoor me er niet aan haha) maar na een avond dragen zit hij nog steeds goed dus ik heb de goede maat te pakken!

4 likes

10 likes

De short

Beide H&M

9 likes

9780008699277

Fysieke winkels

17 likes

Van de C&A

34 likes

Linen gilet en broek
Blijf hoopvol zomerkleding kopen

Van Cotton club

23 likes

Ben al een tijdje op zoek naar zo’n pak, alleen al die gilets zijn zó cropped.

Mocht iemand weten waar ik zoiets kan scoren met een wat langere gilet, hit me uppppp

1 like

Ik heb hem net binnen en gepast en bij mij zie je geen blote buik. Ik heb het giletje wel in een s genomen terwijl een xs ook wel zou kunnen. Maar ik ben vrij klein/geen lang bovenlichaam. De broek valt bij mij ook vrij hoog. Zal even bijzetten waar het van is trouwens

1 like

Helaas heb ik een L/XL en ben ik 4 maanden geleden bevallen, dus zal er bij mij heel anders uitzien gok ik haha! :stuck_out_tongue:

1 like

Deze bra tops van uniqlo. OMG! Eindelijk zonder bh én slingerende borsten de zomer in :heart: (love slingerende borsten bij andere vrouwen :relieved: maar ik vind het zelf geen fijn gevoel). Ook mega benieuwd naar de rok!

13 likes

No Vintage Phobia, Utrecht.
Nikes 1 keer gedragen voor een fotoshoot, 40 euro :star_struck:
Ze heeft nu heel veel nieuwe sneakers, tip!

31 likes

Wat een leuk rokje zeg!

3 likes

Mijn zwarte nike one leggings zijn aan het slijten en ik doe liever niet aan see-through in de gym

9 likes

Crocs

21 likes

Wel met Chanel jibbits toch? :heart_eyes:

2 likes