Tas van AllSaints (je raadt het al) via Vinted
Eindelijk mooie haarbanden gevonden van Monk & Anna (hebben ook leuke tassen). Bovenste is midnight blue, onderste haarband is zwart.
Zweedse sixties kast van 2,4 meter breed voor 175 euro in de kringwinkel. Ik kwam binnen, liep op dit meubel aan en zag geen prijskaartje dus ik vroeg de man van de winkel “ha die is al verkocht zeker?” en hij zei “nee die hebben we er net neergezet!” 🥹
Te gek
omg wat een ding wat een prijs!
Wooow, ik ben niet snel jaloers, maar nu ben ik jaloers haha.
Ooh zo leuk stylen ook!
Haha ja ik zou ook jaloers zijn! En ik ben thuis ook al aan het rondkijken wat ik erin wil zetten haha (het meubel wordt pas volgende week geleverd).
Leuk! Ga je er zelf mee aan de slag of laat je het door iemand anders ontwerpen?
zelf mee aan de slag! maar de tanzaniet (paarsig, rechtsboven) blijft nog even veilig in mn kast tot ik er mee durf te werken hahaha
Omg!!! Wat een prachtige kast! Wil je laten zien hoe je m gaat stylen? Fijn dat hij bezorgd kan worden trouwens!
Heel benieuwd naar die borstel. Mijn instagram staat er vol mee. Maar heb al de dyson (via hier gelukkig goedkoper gekocht maar alsnog duur ding) dus weet niet of ik dit erbij nodig heb. Wil je reviewen nadat je hem een paar keer gebruikt hebt?
Zal ik doen! Ben zelf ook benieuwd, want werd op insta en tiktok gooien ze je er inderdaad nog net niet dood mee.
Ik heb zelf de shark flexstyle maar gebruik die eigenlijk alleen op nat haar (of om echt slag/krullen mee te maken) maar dus niet elke dag. Meestal gebruik ik dan de steampod maar, als ik de filmpjes mag geloven krijg je met zo’n borstel net wat meer volume en luchtigheid omdat je je haar niet tussen de platen hoeft te “persen”. Dus dat zou wel ideaal zijn aangezien ik dat wel mis als ik de shark niet gebruik
Jaa in die filmpjes lukt het zo mooi om de laagjes extra te accentueren, ik kan dat max 2 dagen met de ronde borstel van de dyson maar daarna net iets teveel moeite om bij te houden (en ik vind hem best luid dus in de ochtend om half 7 echt geen zin in). Dus zo’n stille borstel lijkt me chill als ie echt werkt!
Makeup by Mario SurrealSkin Soft Blur Setting Powder
Makeup by Mario SurrealSkin Soft Setting Spray
Byoma Brightening Serum
Tarte Shape Tape Ultra Creamy Concealer
The Inkey List Vitamin B, C and E Moisturizer
Fenty Skin Instant Reset Brightening Overnight Recovery Gel-Cream with Niacinamide + Kalahari Melon Oil
Fenty Beauty Pro Filt’r Instant Retouch Concealer
Kreeg bij Fenty ook een gratis full-size Demi’glow Light-Diffusing Highlighter (en een tasje + wat andere luxe samples):
Die concealer is echt geweldig!
Welke van de twee? Tarte of Fenty?