Oh haha, die van Tarte bedoelde ik! Heb m in sept in Amerika gekocht en baal nu dat ik er niet meer heb gehaald
Dit dus mijne in augustus in Italië gekocht en had echt backups moeten halen.
Ik dacht precies het tegenovergestelde haha allemaal fijne producten en dan shape tape, vind die zelf juist niet fijn!
Vorig jaar (?) had een andere forummer deze beer meegenomen uit Londen en sindsdien wilde ik heb ook graag hebben, maar helaas overal uitverkocht. Nu kwam ik hem toevallig tegen, dus heb ik hem meegenomen

Och wat een schat😍
Is die beer bijzonder?
Je kunt gewoon bestellen in NL bij de website van Tarte. Ook nog gratis verzending vanaf 60€ oid.
Nee, maar ik ben er blij mee
Ik ben wel echt heel blij met die Shape Tape tot dusver haha!
@Blonde @Hedwig ik vlieg donderdagochtend weer terug naar NL en kan morgen eventueel nog langs de Sephora als jullie willen. Laat maar weten
Hij is omgerekend vanuit Zweedse kronen ongeveer 35 euro.
Jaaaaa ik
Bartholomew slaapt nog elke nacht met mij haha.
Een stapel naaitijdschriften uit de jaren ‘70 (voor de vintage patronen) en een grote palm, hij staat echt heel mooi in ons huis
Wordt het nu steeds een heksenjacht als ik hier post? Is het alleen akkoord als ik weer terug in armoe leef? Ik kom niet aan zegels voor de appie omdat ik daar geen boodschappen doe omdat het te duur is, dus daar heb ik hier al een beroep moeten doen op het forum.
Mocht iemand nog meer uitleg willen hoe ik het geld bij elkaar heb gehaald, let me know. Ik ben in ieder geval blij met de aankoop.
Volgens mij bedoelde ze het niet zo. Calm ya titssss
got no tits, dus kan niet kalm zijn.
HUH
Zou alleen een heksenjacht zijn als je die hoerenlelijke bestekhouder had gekocht.