Show je laatste aankopen #11

Deze is echt mooi, ben helemaal glowy nu.

En deze erbij:

21 likes

7 likes

Die blouse is te cute

4 likes

15 likes

image
Voelt alsof ik de cultuurindustrie eigenhandig een impuls heb gegeven want het was in totaal € 130 maar yolo wilde alles graag hebben

18 likes

Deze vaas van de Karwei maar ik twijfel nog een beetje dus gaat misschien weer terug.

16 likes

Van arme dangels

Ik vind hem heel leuk, mooie linnenmix die een beetje stevig is waardoor hij niet zo truttig is als dit model soms kan zijn en ook een beetje gestructureerd blijft ipv helemaal soepel valt. En de v-hals is heel diep, kan ook mooi zonder bh met een beetje tape. Echt blij mee!

22 likes

Superleuk die Marions! Ik vind de illustraties altijd zo tof.

Ik heb toevallig ook net een stapel jaren 70 Knipmodes gekocht. Er staan zulke leuke dingen in, kan niet wachten om flowy jurken voor de zomer te gaan naaien.

10 likes

Ben weer terug naar m’n wat meer preppy stijl en love it

Uniqlo

Uniqlo

Bobbies

Bobbies

Acne 🥹

17 likes

Alles van Uniqlo.

9 likes

9 likes

87 euro voor iets dat ik verplicht moet hebben :smiling_face_with_tear:. Gelukkig duurt het nu weer 10 jaar.

download (6)

19 likes

Deze geile rakkers

Echt bijzonder lelijke fiets schoenen

18 likes

wow kreeg echt error toen ik zag dat jij dit gepost had

18 likes

87 al?!:sob:

2 likes

Ja echt om te janken. Volgens mij verschilt de prijs wel per gemeente.

Dankjewel! 🩷🩷

Maar ik heb me helaas tegen beter weten in laten adviseren in een winkel. En ook in de fiets wereld is het blijkbaar function before fashion.

4 likes

160 euro als je het via een ambassade moet doen, als je niet in Nederland woont :neutral_face:

2 likes

Haha ik ben op fietsvakantie en heb al 1000km + gefietst op mij wandelschoenen omdat ik in ontkenning ben om zulke schoenen te kopen :joy:

En ja ik ben ook niet trots op mijn wandelschoenen, maar ja die had ik ha

1 like

Heerlijk idd, die illustraties! Ook grappig om te zien hoe de confectiematen zijn veranderd.

Weet jij trouwens of het gebruikelijk was om de patronen zonder naadwaarde te tekenen? Ik zie er nergens iets over staan dus ik ga er een beetje vanuit dat ze er niet bij in zitten.

4 likes