Show je laatste aankopen #11

werkt dit ook op werk?

16 likes

Ruikt oprecht lekker en lang. En dat voor een ekkie.

3 likes

Zijn dit sol de janeiro dupes?

3 likes

Ja

4 likes

ja ik heb de echte nooit geroken. maar dit zijn ze idd.

4 likes

Yess deze: Trtl reisnekkussen – EUTrtlTravel

4 likes

Is deze fijner dan zo’n standaard nek kussen? Zo’n kussen is gewoon nooit comfortabel.

met zo’n standaard nekkussen kan ik nooit slapen en krijg ik alleen nekpijn. Met dit kussen heb je echt ondersteuning. Heb voor het eerst echt kunnen slapen tijdens een vlucht. Vind die sjaal ook fijn met de airco

4 likes

Ga je er ook niet door naar voren knikken?

Ik had een speciaal nekkusen gekocht, maar daarvoor moest je stoel wel genoeg naar achteren, anders ging je de hele tijd naar voren. Ben hem inmiddels ook kwijt, dus ben nog opzoek naar een nieuwe!

2 likes

Ben ook benieuwd of dit het geld echt waar is?
We gaan naar Canada en Amerika.
Nu vraag ik me af of ik überhaupt kan slapen met 2 kinderen van 6 en 1 jaar :joy:

3 likes

Ik heb een reiskussen van cabeau, die kun je met 2 elastieken aan die ā€œkussenflappenā€ die aan de stoel zitten bevestigen. Dan valt je hoofd niet naar voren.
Ik heb em op het vliegveld gekocht voor 50 euro, de prijzen op internet zijn all over haha maar hier zie je hem. De trouwtjes vooraan kun je aan elkaar klikken dus en het ligt heerlijk.

4 likes

Nee je hebt juist ondersteuning naar de zijkant toe. Maar hoe fijn zo’n kussen is zal ook per persoon verschillen

4 likes

Deze heb ik ook voor in de auto en is echt lekker stevig. Echt niet vergelijkbaar met zo’n slap ding met korreltjes erin die dan verplaatsen.

3 likes

Omdat ik een zwaar tekort heb aan korte sportleggings (en er sale is):

2x Gymshark Flex Shorts

7 likes

Help me! Er zijn zo veel verschillende shorts daar.

Voor in de sportschool zoek ik nog wat fijns. Maar zie echt het verschil niet :joy:

Naar de Generale in 013 :relaxed:

23 likes

Deze is echt super fijn idd!!

3 likes

Op Bas Bron na vind ik ze er allemaal zo erg uitzien alsof ze in een midlife crisis zitten :skull:

Maar love hun concerten wel, vet leuk!!

11 likes

Ik heb ze net binnen en ik vind ze tot nu toe lekker zitten. Ik zit altijd tussen maat 38 en 38.5 in en heb voor deze 38.5 genomen.

4 likes

Haha ik kan je alleen vertellen om ook reviews te lezen. Verder is het een beetje de vraag wat je zoekt, wil je per se een broekzak, wil je een langere of kortere pasvorm, is het voor liften of cardio, wil je compressie of niet, wat vind je mooi etc. Je kunt een hoop filteren ook!

2 likes