Show je laatste aankopen #11

zure kantoortrutten

13 likes

17457010005927410377830987453392

Samsung s25+

8 likes

Gister deze handgemaakte vintage lamp op de kop getikt. Ik vond altijd dat er iets niet klopte aan dat hoekje, maar blijkbaar was het de vorige lamp die me enorm stoorde. Ik ben echt helemaal in m’n nopjes

130 likes

Oh heel mooi die lamp :heart_eyes:

6 likes

Echt perfect zo :heart_eyes: prachtig die houten voet.

4 likes

Twijfelde of het hier moest of in het “Ik voel me oud”-topic maar tbh ook als kind was ik zo dus lol. Ik heb in december eindelijk DE perfecte comfortabele witte katoenen onderbroek gevonden, met randen die niet snijden en die niet uitlubbert na wassen op 60 graden. Ik heb er 3 gekocht, toen weer 3, en nu heb ik er nog 6 gekocht omdat ik steeds baalde als ik een andere onderbroek aan moest haha. Nu mogen alle andere onderbroeken behalve wat lingerie voor de mooi en wat strings zonder naden voor onder bepaalde kleding weg, doei

(Cotonella 3363)

Sexy

24 likes

(Nu hopen dat m’n hoofd beter beschermd is tegen de zon)

17 likes

Nooit over nagedacht, maar krijg je niet een enorm heet hoofd van een zwarte pet? Mijn haar (donkerbruin) is altijd zoveel heter dan het haar van blonde vriendinnen.

Precies datzelfde kreeg ik ook te horen nadat ik de pet had gekocht. :smiling_face_with_tear: Ik hoop maar van niet! Maar in de zon vandaag werd mijn haar (heel donker bruin)ook bloedheet!

2 likes

Ja ik wel in ieder geval. Neem nooit meer een zwarte of donkerkleurig hoofddeksel.

2 likes

jij was toch heel donkerblond?

5 likes

Tegenwoordig vooral grijs

4 likes

Trekt wel minder zon aan

2 likes

Godverdomme, lees ik dit nadat ik gister een zwarte pet kocht. Ik heb al donker haar van mezelf.

1 like

Onderzoek: witte kleding is niet koeler bij warmte dan zwarte kleding - Onderzoek: witte kleding is niet koeler bij warmte dan zwarte kleding

5 likes

Ja maar dit onderzoek meet de kerntemperatuur van het lichaam haha daar gaat het hier toch niet over

5 likes

Of je het warmer hebt met wit of zwart toch? Naja goed, dan gewoon een nieuwtje (oudje eigenlijk) gedeeld :laughing:

1 like

Ik heb een zwarte pet en een witte pet, en voor mijn idee maakt het niet uit. Zweten doe je toch wel.

5 likes

Het maakt me irrationeel boos dat ze dit bij kamertemperatuur hebben gemeten en niet onder zonlicht op een warme dag haha, niemand maakt me wijs dat er dan geen verschil is!!!

14 likes

15 likes