Show je laatste aankopen #11

Bloemvaasje van Doiy (plaatselijke grote boekhandels verkopen dit merk ook volgens mij, en stuk goedkoper ook)

12 likes

Kwam mijn vriend mee thuis toen hij vanmiddag naar de action (?) ging.

11 likes

Waar kijk ik naar?

14 likes

Hier zet je het achterwiel van je fiets in, zodat je in stilstand (binnen voor de tv bijvoorbeeld) kan fietsen.

10 likes

Ohw ja wat @dblauw zegt! Kun je fietsen in je huis.

3 likes

Mocht je binnen fietsen fijn vinden zou ik (zeker in najaar/winter) voor een upgrade gaan naar een direct drive trainer. Heb deze gehad en prima om mee te beginnen, maar was al snel klaar met elke keer de buitenband wisselen voor deze trainer en hij is niet zo heel soepel.

2 likes

Zag t merk niet dus dacht heel even dat ik dit ook bij de action kon kopen :grimacing:

6 likes

Volgens mij verkopen ze deze echt bij de action…

1 like

Via vinted. Ik heb al een jumpsuit in deze print en dat is echt mijn favoriet.

81 likes

Echt leuk dat die jumpsuit jouw favoriet geworden is! Ik heb de mijne helaas weer op Vinted moeten zetten omdat ie niet echt lekker om mijn lichaam zat.

1 like

Waar is deze van? Dan ga ik ook een zoekpdracht maken op Vinted :heart_eyes:

6 likes

Van Frnch. Dit is de jumpsuit:

@Cajun-moon ah wat jammer! Ben je nog steeds dankbaar voor het delen hier.

31 likes

Ik weet niet wat een buitenband is maar als het goed is, hoef je niet echt iets van je fiets af te halen!

2 likes

Hoeft niet maar je band zal dan sneller slijten. Er is van tacx een blauwe buitenband die dan zorgt voor minder slijtage van zowel band als de roller.

3 likes

6 likes

Samsung Galaxy Watch FE in het zwart

12 likes

14 likes

Het model kijkt alsof ze moet huilen :joy:
Of een zware nacht heeft gehad :joy:

5 likes

Ik kreeg onverwachts een credit van Free People van een of andere actie waarvan ik niet eens wist dat ik had meegedaan. Echt chill, daarvan heb ik dit topje besteld!

24 likes

Op zoek naar een vervanger van de tailored twill broek van Vanilia, deze broek had een collega aan in een andere kleur. Van POM Amsterdam

19 likes