Je blijft er zelfs steeds over doorgaan en op alles reageren. Als je zelf stopt met op alles reageren, zal je ook geen (voor jouw gevoel vervelende) reacties meer krijgen. En het gaat hier over aankopen, dus het is niet off topic.
Pronken? Dit is toch het hele idee van dit topic?
Soms snap ik waarom mensen ergens over vallen maar kom even uit je linkse bubbel: mensen consumeren. Super dat een aantal hier bewustere keuzes maken, betekent niet dat je op deze wijze anderen hoeft aan te spreken op hun eigen keuzes?
Er zijn genoeg forumleden die hier lange lijstjes posten, of overdreven aankopen. Als je dat zo tegen staat kan dit topic ook op negeer, je gaat de “strijd” zo echt niet winnen.
Je hoeft op dit bericht van mij niet zo kattig te reageren. Wil je adviseren om even het toetsenbord met rust te laten en alle reacties niet zo persoonlijk te nemen. Het is maar een forum.
Ik denk dat dit topic net zo goed opgedoekt kan worden joh!
Niet zo selectief lezen. Ik zei pronken met exorbitant koopgedrag. Ik ken verder werkelijk niemand (en ik leef echt niet in een linkse bubbel) die op deze wijze consumeert en daar trots op is. Daarnaast komen we nu weer in het gebruikelijke riedel van “op deze wijze” aanspreken en vraag ik me af of jullie nooit eens genoeg krijgen van jullie zelf. Maar kies je heuvels, sheinshamen is er een van mij;) en ik deed het nog behoorlijk constructief met tips over waar anders dan Shein ze ook grote maten verkopen.
Er is echt een mega verschil tussen een paar aankopen en wekelijks lange posts met al je shein en andere meuk hier droppen. Dat eerste is toch helemaal prima, op het tweede komt commentaar maar mag ook.
Heb je het nu over jezelf? De enige die op het moment zo reageert ben jij.
Doe jezelf een plezier en leg je telefoon/laptop even aan de kant om af te koelen.
Krijg echt zieke jeuk als ik aan shein denk. Volgens mij zijn dat allemaal van die vreselijke stoffen
Dat is nog het laatste probleem. Die kinderhanden en uitbuiting - walgelijk.
Ja dat staat uiteraard buiten kijf
@Solee Nee hoor! Kijk! Ik ga nu allemaal leuke dingen posten.
Stof waar ik zo’n broek mee ga maken:
Stof waar ik deze broek mee ga maken:
Heel veel distels en zwarte toortsen voor in de tuin
OMG de Jersey Shore telefoon
Ik was onlangs merken aan het bekijken in de goodonyou app en zag dit. Eigenlijk kan je beter bij de H&M kopen dan sèzane?
Dan deel ik ook nog maar een aankoop(je). Want loop te vaak zonder jas naar buiten terwijl het miezert/regent en ik wil m’n winterjas vanaf maart gewoon niet meer aan.
Ik haak even aan, mijn zonnebrillen overconsumptie is ook weer om de hoek komen kijken :
Loewe (maar wel via Vestiaire, dan telt het niet, toch?

Love die shirts van Adidas!
Deze rosé is wel echt heel lekker, goed flessie wel