Kaartjes voor de bingo in oktober!!!
Gefeliciteerd en wat een mooi cadeau
HEMA heeft bingo stiften ![]()
Teva Infinity? Ik heb die ook, zooo veel gedragen al. Zitten echt lekkerder dan het eruit ziet vind ik
Leuk! Die van mij moeten nog binnenkomen, ze zijn vertraagd. Ben benieuwd hoe ze lopen!
Leuk deze.
Ik haat Teva normaal ![]()
Maar ik zoek nog fijne sandalen. Misschien is dit een optie
Teva doet echt iets goed de laatste jaren. De Crocs onder de sandalen.
Mijn aankoop:
Nr. 1 van de Consumentenbond.
Mijn brein, uit het niks, voor het slapen gaan: “Ik moet zeep maken”. Dus in mijn lunchpauze op zoek gegaan naar calendula om die een maand in olijfolie te macereren, om daar dan mijn droomzeepjes mee te maken ![]()
![]()
Kiehl’s heeft heel goede producten met calendula, heb er nooit aan gedacht om uit te zoeken wat ik zelf kan maken met calendula.
Heeft niks met Teva te maken maar met onze leeftijdsgroep die binnen hun demografie begint te vallen haha.
Hoe zitten ze?
Ik zoek nog nieuwe opvolgers voor mijn oude teva’s en deze zien er top uit. Alleen dat touwtje tussen de tenen weerhoud me een beetje. Zit dat wel fijn?
Die worden ook ouder natuurlijk!!
Voor een functionele schoen vind ik ze ook wel mooi. Appetijtelijker dan die Birckenstock klompen van vorig jaar in elk geval.
Geen idee, ik krijg ze maandag 26/5 binnen. Zal het je laten weten.
Ik heb deze al een aantal jaar geleden gekocht en draag ze sindsdien al elke zomer met plezier.
Vind ze heel chill lopen, en best leuk. Ik heb zelf nooit last van dat dingetje tussen mn tenen, maar kan zelf best goed teenslippers hebben ook.
@Lula dan zijn zij wel duurzaam bezig, want destijds had ik ze ook bij hun gezien🤣 was 2019 of 202 denk ik?