Show je laatste aankopen #11

Ik vind dit ook echt een top ding, heel blij mee!

@Hetty ik kan er iets meer dan 2x ons hele appartement mee dweilen van +/- 80m2. Vorige keer was hij halverwege de 3e keer leeg.

3 likes

Ja ik kan het googlen, maar ik kan het ook vragen: wat is/gaat er elektrisch door deze dweil? Ik snap het niet. :smiling_face_with_tear:

23 likes

Ja ik zat ook al te denken, ik denk dat het water gedoseerd wordt afgegeven/ weggezogen?

2 likes

Ja dit precies eigenlijk @Krabsalade, hij geeft warm water af en zuigt het vieze weer mee. Dus ergens denk je wat is nou de meerwaarde. Maar op de een of andere manier dweil je je aanzienlijk minder de tyfus dan met een gewone dweil of de stoomreiniger. En gewoon makkelijk in gebruik, ik haat dweilen maar heb wel een hond.

11 likes

Is de vloer dan meteen of veel sneller droog zonder vlekken?

3 likes

Ten opzichte van de stoomreiniger veel sneller idd

3 likes

Dat is wel fijn! Ook met rondlopende huisdieren die graag over de net gedweilde vloer gaan lopen xD

4 likes

Nu hoor ik er echt bij. Net ook al getest hoe ik mijn achterwiel eraf haal. :biking_woman:

19 likes

Voor moederdag, want mijn moeder heeft Sylvanian Families herontdekt :sweat_smile:

26 likes

Wat schattig!

1 like

Leuk. Koop vooral niet de paardenvariant ervan, want dat is nachtmerrievoer

3 likes

Aaaahw Rapunzel :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Een borduurraam voor mijn licht uit de hand gelopen hobby

22 likes

31 likes

Waar zijn deze van :heart_eyes:

4 likes

Van loavies!

5 likes

Ik zag afgelopen weekend in Chanel Antwerpen dus ook zachtroze sandalen met zo een roze strik. :ribbon: Echt cute, alleen de prijs was minder cute.

6 likes

Fondant embossers, wil hiermee gaan experimenteren. Zijn toevallig een paar mensen zwanger in mijn omgeving dus leuk om zo iets voor ze te maken.
Ook 2 mensen die gaan trouwen dus ook een leuk testje.

Incl pot, grond en allerlei zaken, heel blij met de plant!

20 likes

Drie Afghaanse kilim kussenhoezen gevonden en een klein kleedje (wol en met de hand geweven) voor op de kinderkamer! Nu nog de kussens kopen!

46 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic