Van welk merk is het?
@ZusjevanJoost ik krijg daar dus zo vaak insta reclame van. Al vaak op geklikt en gedacht ‘zou dit wat zijn’. Valt het bij jou op maat en smal of breed? Vind deze erg mooi!
Van welk merk is het?
@ZusjevanJoost ik krijg daar dus zo vaak insta reclame van. Al vaak op geklikt en gedacht ‘zou dit wat zijn’. Valt het bij jou op maat en smal of breed? Vind deze erg mooi!
Freequent!
Hoeeeveel bestel je wel niet dat je dit nodig hebt
Oeeh mooie!! Instelbare temperatuur is zooo chill. Wil niks anders meer!
Mooi zijn ze! Ik ben meteen ook op Vinted gaan kijken haha, maar zie dat ze er best smal uitzien. Vindt jij ze ook smal vallen?
Haha. Ik denk dat we idd wel boven gemiddeld veel bestellen. Maar vooral ook allebei een fulltime baan buiten de deur, zonder thuiswerken. Dus we missen sowieso altijd de bezorger door de weeks en je kan niet altijd plannen dat het in het weekend komt (en ook dan ben ik niet altijd thuis).
Deksel is RVS en kunststof, bij deze een detailfoto:
Aan de buitenkant van de waterkoker zit wel kunststof en de houten details zijn niet echt van hout, maar houtlook.
Foto van binnenkant + zeefje. Vlekken komen omdat ik net water had gekookt.
Mijn keuze was wat beperkt doordat mijn stopcontacten hoog zitten (weggewerkt onder keukenkastjes) en het snoer een bepaalde lengte moest hebben. Niet alle waterkokers die ik mooi vond hadden een snoer dat lang genoeg was.
Hij komt op mij meer solide over dan eerdere waterkokers die ik heb gehad, omdat de kwetsbare delen niet van plastic zijn. Hoe lang hij daadwerkelijk mee zal gaan moet nog blijken natuurlijk, want ik heb hem pas 2 dagen in gebruik.
Oh top dit dankjewel!! Ben al heel lang op zoek naar een betaalbare waterkoker met temperatuurregelaar zonder plastic van binnen. M’n oudje is wel van plastic en gaat al 12 (?) jaar mee.
Ik heb er een van Philips. Enige plastic zit bij het schenktuitje, het filter dat erin zit is van gaas en zit plastic omheen.
Nee, eigenlijk niet! Ik heb normale tot iets brede voeten en pas passen goed.
@mikselke ik vind dat ze normaal vallen!
Ja ik zie het ook vaak op Insta voorbij komen. Vind de slingbacks ook heel mooi maar vind ze wel enorm duur.
Hoe werkt zoiets: zet je dat dan naast de voordeur? En hebben jullie geen pakketpunt in de buurt waar pakketjes naartoe kunnen worden gestuurd?
Ja, dit zet je naast de voordeur. Je moet er dus wel de ruimte voor hebben (en een voortuin). Maar we zijn net verhuisd en dat hebben we nu
Ik woon in een dorp waar niet zo heel veel pakketpunten zijn. En die er zijn, zijn heel erg uit de route en niet altijd in het weekend open. Dan moet ik mega haasten om na werk op de fiets mijn kind op te halen en voor 18:00 bij een pakketpunt te zijn.
Het blijft een luxe hoor, want je hebt het niet nodig. Maar dit scheelt zo veel tijd.
En in de praktijk worden hier veel pakketten voor de deur gelegd (wil ik liever niet: bijv vanwege regen) of bij de buren afgegeven. En daar voel ik me dan weer bezwaard over omdat we wel vaak meerdere pakketjes per week hebben
Je ziet ze bij ons in de buurt ook steeds vaker (dorp/ middle of niks). Pakketjes worden anders toch ergens in de tuin verstopt en het eerste pakketpunt is vaak toch 3 dorpen verderop. Heeft hier niet zoveel met meer dan gemiddeld bestellen te maken maar meer met bovenstaand. (Neemt niet weg dat t wel eens wat minder kon met al die pakketjes natuurlijk)
Maar zet je dat ding dan vast of? Of is ie heel groot? Anders kan iemand em zo inladen toch als ie zou willen? Of hebben jullie hem puur voor de regen?
Zoveel vragen haha
Je verankerd ze aan de grond of muur over het algemeen. En het formaat ligt eraan welke je koopt.
Ik vind dit ding echt briljant. Ook heel veel voor pakketbezorgers denk ik.
Ja, dat is ook wel het idee er achter: dat ik anderen (buren, pakketbezorgers die dan naar een 2e locatie moeten) niet opzadel met mijn pakketjes die ik niet zelf aan kan nemen. En wat ik al eerder zei: het scheelt voor mijzelf ook veel tijd omdat ik het niet elders op hoef te halen (en geen verregende of gestolen pakketjes)