Ik heb van ‘t weekend in Parijs dit suède jasje gekocht. Ben er echt super blij mee
Ja, ik heb ook enorme zweetvoeten en ik glij er erin uit. Ik heb ze meerdere jaren gedragen en ook meerdere paren versleten, maar ik ben er nu mee gestopt. De randen van mijn voeten werden er ook helemaal zwart van.
Zo mooi!!
Bij mij was het de hele vakantie 30+ graden dus ik had er ook zweetvoeten in maar ben niet erg gaan glijden (wel voorzichtig gedaan in hele steile straatjes). Edit: oh ik lees nu dat dit over de zool gaat, idk
Ik moet WEL zeggen dat het dit geluid maakt als het echt nat wordt
Ohh en ook gelijk het leukste model!
Mooie kleur ook zeg!
Dankjewel!! Ik ga dit snel eens proberen. Heb nu meerdere werken maar een beetje in de kast liggen en dat vind ik best zonde van al dat werk dat erin zit
Mijn waterkoker maakte kortsluiting en raakte oververhit, dus die moest helaas vervangen worden. Ik heb gekozen voor deze:
Hij heeft een instelbare temperatuur, wat fijn is als je veel verschillende soorten thee drinkt (groene thee moet bijv. niet te heet zijn want dan kan het bitter worden).
Het kalkzeefje is ingebouwd in de RVS-kan, dus die kan niet afbreken zoals bij mijn vorige waterkoker al was gebeurd. En je ziet de temperatuur oplopen op het display als je het water gaat koken, dat vind ik een erg leuke functie.
Tot nu toe ben ik heel erg enthousiast!
Welk model is dat? En hoe vind je ze vallen qua maat?
Wat een mooie!
Universal slim, ik zit tussen 42 en 43 in en pas goed in 42
Dankjewel!
oeh leuk deze, is dit ook rvs van binnen? ik zoek er eentje zonder plastic.
M’n huidige Garmin is na 5 jaar aan vervanging toe
Kwam deze vanmiddag tijdens het winkelen tegen maar helaas niet helemaal de goede maten! Nu toch maar online besteld met als bonus de v-hals blouse erbij
Het is van viscose en linnen gemaakt dus echt perfect voor dit weer!
Ja klopt! Aan de buitenkant zit denk ik wel plastic.
Deksel lijkt ook plastic, of is dat niet? Ik heb eeuwen gezocht naar een volledig rvs waterkoker van binnen mét temperatuurmeter maar kon het niet vinden
@Kauai ik kan de waterkokers van Ottoni ook aanraden, maar die hebben helaas geen temperatuurmeter.