Show je laatste aankopen #11

Catharsis

30 likes

Heeeel leuk!

3 likes

Huh kan heel die denim dress niet vinden op de site van my jewel

1 like

Robotstofzuiger
Kijk hier nu al naar uit🥳

20 likes

Oe welke is dit? Ik ben me ook aan het oriënteren :grin: zou je nog eens willen plaatsen of je tevreden bent later?

3 likes

Dit is de Roborock Q10! Ik las veel positieve verhalen over de stofzuigers van Roborock en heb lang getwijfeld tussen deze en de S8. Maar vond de S8 net iets te prijzig. Dus ben heel benieuwd. Ik zal het laten weten!

6 likes

Ik heb sinds een paar weken de Eufy x10 pro omni en ben daar best tevreden over. Is een stofzuig en dweil combi. Uiteraard niet zo grondig als wanneer je het zelf zou doen, maar nu gebeurt er wel iedere dag iets.

Zou het liefst zien dat hij nog veel meer in hoekjes en kiertjes zou komen, maar dat is ook niet echt realistisch

6 likes

Deze heb ik ook, fijn ding!

1 like

17535467403359177302553846491897

Niet echt mijn aankoop. Maar cadeautje gekregen voor de vakantie van mn vriend. Deel 1 vond ik geweldig dus ben benieuwd.

8 likes

De kleren komen allemaal Zara, allemaal in de sale gekocht. Foto met kaki outfit, heb ik zowel broek als jas gekocht. De schoenen zijn van Massimo Dutti

13 likes

Nieuwe grote koffer met 25% ING korting

3 likes

37 likes

Ik ben benieuwd of het me na tientallen jaren Iphone lukt om hieraan te wennen.

9 likes

Ik heb 'm ook sinds deze week en ik ben er blij mee. Kan er wel aan wennen, maar ik kom van Android.

5 likes

Echt? Ik heb nog nooit zo snel beschadigingen gezien als op deze koffer

5 likes

Lol ja elke keer op de bagageband zie je deze koffers er helemaal verrot uitkomen, mega krassen en deuken

12 likes

Is (denk ik) uitverkocht? Heb hem in de sale in de winkel gekocht. En die foto is van een andere webshop.

1 like

Oh kreeg met Google lens my jewel

2 likes

Ja hij is ook van my jewellery maar daar online uitverkocht

1 like

Ja dat is ook echt zo echt takkekwaliteit zou het niemand aanraden hoe leuk het er ook uitziet

7 likes