Show je laatste aankopen #11

Oh maar hij hoeft ook zeker niet perfect te blijven. :joy: Ik ben niet van plan om na elke reis te gaan poetsen haha.

@Evenveel De mijne heeft het 9 jaar volgehouden.

4 likes

Ik vind 9 jaar eigenlijk niet eens zo lang voor een koffer :thinking:.

11 likes

Ik vind dit er vreselijk uitzien. Ik heb een koffer van samsonite al 20 jaar die er nog als nieuw uitziet. En hij wordt best veel gebruikt.

7 likes

Jaa Samsonite is echt top! Ook echt 100 x beter dan die keidure van Rimowa

1 like

Helemaal prima allemaal. Ik ben er blij mee, ik hoef geen perfecte shiny koffer die er als nieuw uit blijft zien. Het is een gebruikersvoorwerp haha. :joy:

Nu weer aankopen.

45 likes

Ohhh deze had ik (maar dan als ultrastrak naveltruitje) in 1998 :heart: :heart:

9 likes

Ik heb deze koffer al een jaar of acht, regelmatig gebruikt en hij ziet er nog helemaal prima uit! Dus no worries!

3 likes

Ik ben echt van het merk Delsey, is ook betaalbaar voor een koffer merk.

3 likes

Gina Tricot (hoezo heb ik hier nog nooit eerder besteld?! Zag zoveel mooie basics)

Zara

20 likes

Voor mijn sardine girl summer

55 likes

Dit pak :heart_eyes:

20 likes

Waarvan? Ik wil 'm ook!

Edit: boohoo 🥹

1 like

Ik zou dit allemaal kopen, maar die tas is helemaal 10/10 :pray:

6 likes

Wat is die lipstick voor spul? Echt witte kleur of is het een lippenbalsem?

1 like

Lippenbalsem

3 likes

Als er zwarte strepen op komen, kun je die er trouwens makkelijk afkrijgen met een melamine sponsje. Werkte heel goed bij mijn SuitSuit.

2 likes

Ik heb dit even opgezocht, par-dòn wat veel geld voor een koffer!!

2 likes

En ze zien er altijd gebutst uit!!

1 like

Dat hoort dan ben je bereisd
:rofl:

2 likes

Haha ja en er schijnt vaak iets mis mee te zijn zoals wiebelende onderdelen en wieltjes die er gewoon afvallen. Schijnt algemeen bekend te zijn, maar ze worden vooral verkocht voor het uiterlijk en de merknaam (volgens een vriendin die bij de douane werkt).

1 like