Show je laatste aankopen #11

@Karl_Lagerfeld Ik kan me herinneren dat jij dit jaar kleding hebt gekocht voor ‘moeder en dochter’. Was dit bij de Hema? Ik zoek het als cadeau voor mijn zus.

1 like

Bij hema en bij zara doe ik dat wel eens! Maar dan heeft zij de kleinste ‘grote’ kindermaat (122) en ik de grootste (176).

8 likes

Ah zo, ik dacht dat je echt hetzelfde kon kopen in damesmaat- kindermaat. Maar ik vind dit wel slim bedacht! Ga zo even kijken. Thanks

3 likes

Zeeman heeft dit ook soms

5 likes

Ammehoela volgens mij ook, Alix en Stieglitz ook

6 likes

Lindex heeft dat ook wel, heet mini me geloof ik.

2 likes

Charlie petite ook!

1 like

Primark heeft dit ook vaak als het gaat om pyjama’s en joggingpakken.

3 likes

Ik had het vandaag nodig😬 De Hema pyjama’s waren helaas uitverkocht. Heb iets anders gehaald

2 likes

Eindelijk laarzen die mij en mn dikke kuiten passen! Heel blij mee

10 likes

Lekker in de sale. Ze zijn van superzacht leer en ze lopen lekker. Ik vind ze het leukst staan onder een wijde broek en dat je dan alleen de neuzen ziet.

18 likes

Tip voor de volgende keer: Naturalizer

2 likes

Oooh dank hiervoor! Ik ben ook al tijden op zoek!

4 likes

Zitten ook echt heerlijk (ook hogere hakken), zo’n beetje elke hak die ik graag draag is hiervan.

4 likes

Nubikk Cassy :heart_eyes: nu nog een beige hond en ik ben compleet

Laatst ook deze bikini’s bij Calzedonia. 1x aangehad helaas en verwacht dit jaar niet meer naar het strand te gaan, maar ben er wel megablij mee. Ik heb echt jaren uitgesteld om een nieuwe bikini te kopen en deze zitten echt zo goed.

18 likes

Dit is toch een vrij standaard triangel touw bikini x2 of is er iets waardoor ze beter zitten?

21 likes

Rouje heeft een nieuwe collectie en ik een kortingscode. Dus ik heb deze jas en blouse + rok gekocht. Heb in jaren geen tussenjas gekocht en ik hoop dat deze mooi staat

11 likes

Zou je denken maar ik heb mega veel soorten gepast en deze was bij uitstek het beste.

2 likes

Net 4 van deze stoelen binnengekregen. Helemaal blij mee!

52 likes

Twee nieuwe dekbedsets van de Hema

Deze want vrolijk

Deze want flanel en cosy

23 likes