Show je laatste aankopen #11

Neem het met een korreltje zout :joy:

Sjonge jonge ik vroeg me oprecht af waarom iemand die een bepaalde fohn “afzeikt” maar wel zelf heeft oook nog eens een extra fohn nodig had. Zonder al die sneren had ik het niet gevraagd.

1 like

Ik heb een compleet nieuwe garderobe nodig, want ik ben veel afgevallen en begin maandag bij een nieuwe baan, dus het was tijd voor een shopsessie.

22 likes

Van welk merk zijn de broeken?

2 likes

MSCH Copenhagen, de 2 broeken en de 3 bovenste truien. De blazer en groene blouse komen van Aaiko (was in Bataviastad, kende beide winkels niet)

12 likes

Tas van missoni

IMG_2837
CT masterclass in Eindhoven

8 likes

Had deze set veel eerder moeten kopen, heb opeens weer ruimte in de kast 🫶 De versleten pannen weg en nu rvs kookpannen die als het goed is heel lang meekunnen

BK Q-linair Master via Bol

Goede aanbieding via Zalando, Rains regenjas

6 likes

Wat toevallig ik heb precies dezelfde set gekocht omdat we over gaan naar inductie en ik niet nog meer bij elkaar verzamelde pannen wil maar gewoon één goede set waar we lang mee kunnen doen. Veel kookplezier! :grin::grin:

5 likes

Zara

Eindelijk m’n afgetrapte witte vervangen voor deze

6 likes

had even een paar maanden een shopverbod na mn vakantie, maar i’m back

image

havaianas

nike

hoodie

longsleeve

kassl

prada 2009 cardigan met strikjes

aries

jas van uniqlo

cos

rok

ook maar in het zwart

ook in het zwart

x2 want ze hebben een nieuwe formule, maar ik vind deze oude oil free echt het fijnst

nu maar weer een nieuw shopverbod

29 likes

Ik ben meteen gaan kijken, maar ik kan de aanbieding niet vinden?

1 like

Welkom terug

8 likes

jij hebt zo’n leuke en tijdloze stijl

2 likes

Zie nu ook dat de prijs al weer omhoog is gegaan helaas :sweat_smile: Ik heb hem voor 60.

Ik begin in een bruin/beige kleding fan te veranderen. Halp

9 likes

Bruin/beige is ook helemaal in toch? Ik zie echt alleen maar bruin en beige overal. Hele beige families. Ik zag laatst een man, vrouw, kind in beige incl beige kinderwagen en ze hadden zelfs een beige hond.

9 likes

Ja vreselijk, toch?! :smiling_face_with_tear:
Ik wil niet saai worden

5 likes

Ja zag ik laatst ook met pech langs de snelweg.
Zag er zo triest uit zo’n compleet beige familie achter de vangrail.

18 likes

ik zie dit heel midsommar/horrorcult-esque voor me :joy:

9 likes

600lumen, waist ligth band
Eindelijk was er een Nederlandse winkel die dit merk verkoopt.
En ik loop ook al met hoofdlamp, maar ben wel beetje benauwd met in de Ardennen in de nacht op m’n bek te gaan en dat kan nu elk geval niet meer door gebrek aan zicht :joy:

16 likes