Neem het met een korreltje zout
Sjonge jonge ik vroeg me oprecht af waarom iemand die een bepaalde fohn “afzeikt” maar wel zelf heeft oook nog eens een extra fohn nodig had. Zonder al die sneren had ik het niet gevraagd.
Ik heb een compleet nieuwe garderobe nodig, want ik ben veel afgevallen en begin maandag bij een nieuwe baan, dus het was tijd voor een shopsessie.
Van welk merk zijn de broeken?
MSCH Copenhagen, de 2 broeken en de 3 bovenste truien. De blazer en groene blouse komen van Aaiko (was in Bataviastad, kende beide winkels niet)
Had deze set veel eerder moeten kopen, heb opeens weer ruimte in de kast 🫶 De versleten pannen weg en nu rvs kookpannen die als het goed is heel lang meekunnen
BK Q-linair Master via Bol
Goede aanbieding via Zalando, Rains regenjas
Wat toevallig ik heb precies dezelfde set gekocht omdat we over gaan naar inductie en ik niet nog meer bij elkaar verzamelde pannen wil maar gewoon één goede set waar we lang mee kunnen doen. Veel kookplezier!
had even een paar maanden een shopverbod na mn vakantie, maar i’m back
havaianas
nike
hoodie
longsleeve
kassl
prada 2009 cardigan met strikjes
aries
jas van uniqlo
cos
rok
ook maar in het zwart
ook in het zwart
x2 want ze hebben een nieuwe formule, maar ik vind deze oude oil free echt het fijnst
nu maar weer een nieuw shopverbod
Ik ben meteen gaan kijken, maar ik kan de aanbieding niet vinden?
Welkom terug
jij hebt zo’n leuke en tijdloze stijl
Zie nu ook dat de prijs al weer omhoog is gegaan helaas Ik heb hem voor 60.
Bruin/beige is ook helemaal in toch? Ik zie echt alleen maar bruin en beige overal. Hele beige families. Ik zag laatst een man, vrouw, kind in beige incl beige kinderwagen en ze hadden zelfs een beige hond.
Ja vreselijk, toch?!
Ik wil niet saai worden
Ja zag ik laatst ook met pech langs de snelweg.
Zag er zo triest uit zo’n compleet beige familie achter de vangrail.
ik zie dit heel midsommar/horrorcult-esque voor me